streda 30. novembra 2016

Oriflame: HairX - Ultimate Repair

Vraví sa, že vlasy sú korunou našej krásy, aj preto sa snažím, aby moje vlasy pôsobili nielen čistým, ale predovšetkým krásnym, zdravým a sviežim vzhľadom. Moje vlasy mi niekedy dosť strpčujú život, trápia ma svojou suchosťou, nepoddajnosťou. Starostlivosť o naše vlasy nie je len o správne zvolenom šampóne, ale treba dbať aj o ďalšiu starostlivosť, a dopriať svojim vlasom trošku viac výživy, napríklad v podobe masky. Kondicionéry používam zriedka, nakoľko nechcem veľmi svoje jemné vlasy zaťažovať. Keď už kondicionér, tak si dám záležať, aby bol vhodne zvolený k používanému šampónu. Mám rada, keď používam produkty z jednej rady, aby sa kvalita produktu a aktívne látky navzájom podporovali. Dnes vám predstavím vlasú radu HairX Ultimate Repair z Oriflame - v zložení šampón, kondicionér a maska na vlasy.
ORIFLAME - HairX Ultimate Repair šampón

Šampón na denné použitie s obnovujúcim komplexom, komplexom Omega and 6 gingerolom vyživuje a obnovuje povrch vlasu. Vlasy vyzerajú hustejšie, silnejšie a revitalizované s nádherným zdravým leskom.
Obnovujúci šampón HairX dokázal krásne zbaviť moje vlasy suchosti. Neviem, či je to tvrdosťou vody, ale posledné týždne som si po umytí vlasov ihneď všimla, že sú na dotyk drsné, akoby suché a po osušení bez života a lesku. Tak toto nie, to sa mi vôbec nepáčilo, preto som bola veľmi zvedavá, ako si tento šampón poradí s mojimi vlasmi.
Šampón je jemnej perleťovej konzistencie, krásne vonia. Pri umývaní mi postačilo použiť maličké množstvo, ktoré sa krásne rozpenilo a zbavilo moje vlasy nečistôt. Vlasy sú po umytí jemnejšie na dotyk a po osušení krásne jemné, žiarivé a voňavé.
ORIFLAME - HairX Ultimate Repair kondicionér

Vyživujúci kondicionér na každodenné použitie s obnovujúcim komplexom, komplexom Omega a 6 gingerolom obnovuje povrch vlasu, takže sú na pohľad i na dotyk viditeľne pevnejšie, hustejšie a lesklejšie. Redukuje lámavosť vlasov a zanecháva ich jemnejšie a hebkejšie.
Konzistencia testovaného produktu je veľmi jemná krémová ako pri väčšine kondicionérov. Ako som už v úvode spomínala, nie som veľkým fanúšikom tohto typu produktu, avšak sem - tam po kondicionéri siahnem. Balenie v podobe tuby je veľmi praktické, postačí si vytlačiť želané množstvo, naniesť ho do umytých vlasov, ktoré zostanú po použití krásne jemné, hebké, voňavučké a neskutočne lesklé.
ORIFLAME - HairX Ultimate Repair maska na vlasy

Bohatá, vyživujúca maska poskytuje intenzívnu starostlivosť, obnovuje povrch vlasov, vyživuje ich a zároveň im v okamihu dodáva pružnosť. Posilňuje vlasy a zanecháva ich hydratované a hodvábne hebké od korienkov po končeky.
Maska na vlasy je krásnou bodkou za starostlivosťou, ktorú svojej hrive doprajete. Konzistencia masky je veľmi jemná, ale príjemná krémová. Maska sa nanáša na mokré ošetrené vlasy, nechá sa chvíľu pôsobiť a následne sa zmyje. Musím pochváliť krásnu vôňu nielen masky, ale celej rady Ultimate Repair, ktorá z mojich nezáživných vlasov dokázala vykúzliť krásne jemné, žiarivé vlasy. Po použití masky sú vlasy krásne jemné, lesklé, zdravé. 
Obnovujúca vlasová kozmetika sa stala mojím verným spoločníkom pri starostlivosti o moju korunu krásy a ja vám ju vrelo odporúčam. Zdravé, žiarivé, lesklé vlasy do pár minút na počkanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára