štvrtok 10. novembra 2016

Oriflame: riasenka Wonder Lash Bold Intensity

Nájsť tú správnu riasenku je niekedy cesta tŕnistá a plná úskalia a ak ju už aj máte môže sa stať niečo, prečo za začnete obzerať a zháňať opäť tú svoju naj.
Vždy mi vyhovovali riasenky, ktorých kefky boli skôr tenšie, skôr by som ich prirovnala k hrebienkom. Práve s týmto typom kefky som si dokázala vykúzliť krásny vejárik rias. 
Až dovtedy, kým som nezačala používať sérum na rast mihalníc a po určitom období, sa moje riasy stali inými.
Dovtedy mi plne vyhovovali moje skvelé pomocníčky na zvýraznenie rias, avšak potom som sa začala obzerať po kefkách mohutnejších a objemnejších, nakoľko som si všimla, že moje mihalnice potrebujú iný prístup a techniku líčenia. 
Avšak mihalnica sa svojím vzhľadom a štruktúrou mení cca každé tri mesiace a ja opäť zisťujem, že sa vraciam späť k menším hrebienkom, ktoré dokážu krásne prečesať moje riasy a obaliť ich do sýteho a zmyselnejšieho vzhľadu. Dnes vám predstavím riasenku s jemnejšou, ale to o účinnejšou kefkou - Oriflame - Wonder Lash Bold Intensity.
ORIFLAME - riasenka THE ONE - 5-IN-1 WONDER LASH BOLD INTENSITY

Vytvorte si jedinečný look a dodajte mu bezkonkurenčnú intenzitu s touto špirálou 5 v 1, ktorá zväčší objem mihalníc, predĺži ich, vytočí, oddelí ich od seba a dodá im výživu. Teraz v neprehliadnuteľnom, sýtom, uhľovočiernom odtieni, ktorý mihalnice rovnomerne pokryje farbou a zvýrazní ich ako nikdy doposiaľ.
Balenie riasenky je veľmi krásne, svojím vzhľadom sa krásne podobá na svoje staršie sestry z rady The ONE, avšak krásna smaragdovo-zelená farba v kombinácii so zlatistými popismi robí z tejto riasenky nádherný šperk. Veľmi sa mi páči zlato - zelená kombinácia balenia, kvitujem aj embosované logo na špici vrchnáčiku. Nie obal predáva, ale hlavne vnútro!
Po otvorení riasenky na mňa vykukol perfektný tenší hrebienok, ktorý má na jednej strane vypuklý oblúčik. Štetinky na kefke sú umelé, ale veľmi jemné a krásne vedia zaobaliť každú jednu riasu do čierneho šatu.
Riasenka mi konzistentne veľmi vyhovuje, nezanecháva tzv. mokrý efekt, rýchlo schne na riasach, takže s ňou môžte takmer ihneď aj vrstviť. Farba riasenky je povedala by som klasická čierna. Nie som odborník na čiernu a sýto-čiernu, pre mňa je každá riasenka krásne sýta, nakoľko moje riasy sú skôr šedo-hnedé, takže jedine s riasenkou dokážem vykúzliť krásny a plný vzhľad svojich rias. 
Hrebienok, ktorý má v sebe riasenka zabudovaný mi veľmi vyhovuje, som skôr na tieto menšie kefky a kratšie štetinky, kedy sa mi lepšie manipuluje so samotným typom produktu. Riasenka má z jednej strany jemný oblúk, pozdĺž ktorého línie sa skvelo zachytávajú a tým pádom aj líčia vrchné riasy. Naopak spodné riasy líčim skôr rovnejšou hranou, nakoľko sú spodné riasy kratšie a jemnejšie. Riasenka dodá líčeniu krásny sýty efekt a je krásnou bodkou za líčením očí. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára