štvrtok 17. novembra 2016

Oriflame - Talianska elegancia s produktmi Giordani Gold

Pred pár dňami som sa zúčastnila výzvy prostredníctvom portálu kamzakrasou.sk aj môj blog bol vybraný do prvého kola súťaže:

Oslávte s KAMzaKRASOU.sk 40 narodeniny Giordani Gold od Oriflame a vyhrajte krásne ceny

Vybrala som si štvoricu produktov z produktového radu Giordani Gold, s ktorými som vytvorila líčenie predstavujúce taliansku eleganciu v mojom ponímaní.
Produkty, ktoré som si pre líčenie vybrala boli veľmi pragmatické a zrejme by ich volila každá z vás:
* Dlhotrvajúci krycí krém s minerálmi Giordani Gold- odtieň Light Ivory.
* Sypký púder Giordani Gold Invisible Touch -odtieň Natural
* Viacúčelová špirála Giordani Gold Iconic.
* Matný rúž na pery Giordani Gold Iconic - odtieň Pink Touch.
Celé líčenie som ešte doplnila viacúčelovou paletkou Giordani Gold, ktorú ste si mohli zakúpiť v predchádzajúcom katalógu. Paletka obsahuje kombináciu: 6 očných tieňov, 2 lesky na pery, lícenku a púder.
Taliansku eleganciu si predstavujem v štýle mňa vystihujúcej vety: "V jednoduchosti je krása." Produkty, ktoré som volila pri líčení sú skrátka tie, ktoré každá jedna z nás bežne používa. Veď upravená a zjednotená pleť je základom každého krásneho líčenia. Volila som preto make up a púder, ktoré sa stali nosnými produktmi líčenia mojej tváre. Líčka som jemne zvýraznila s lícenkou, ktorá je súčasťou paletky.
Oči som si nalíčila v jednoduchých tónoch strieborného perleťového a matného tmavého tieňu. Za pomoci týchto dvoch odtieňov z paletky som si vytvorila jednoduché dymové líčenie, ktoré je vhodné aj na denné nosenie. Pery som jemne zvýraznila vďaka matnému rúžu v odtieni Pink Touch. 

Líčenie je jednoduché a rýchle a dovolím si tvrdiť, že aj veľmi elegantné. V kombinácii s vypnutými vlasmi do drdolu, drobnými striebornými šperkami skvelo doťuknete celkový vzhľad líčenia. K tomu už len štýlová biela blúzka s jemnou aplikáciou čipky, skinny jeansy a môžte ísť do ulíc. Talianska elegancia pre mňa znamená sebavedomú prezentácia samej seba. Je úplne jedno, čím sa žena prezentuje, ale dôležité je vedieť sa predať. Či už v elegantnej blúzke alebo aj obyčajných džínsoch. Ide o to, čo sa odráža v našej tvári, mimike a gestách. S použitím správných kozmetických produktov sa každá žena cíti viac príťažlivo a žensky.
S testovaných produktov by som odporučila všetky až na viacúčelovú špirála Giordani Gold Iconic, ktorá mojim riasam nedodala moc objemu a jemne ich polepila.

Dlhotrvajúci krycí krém s minerálmi Giordani Gold je snáď najlepší, aký som kedy použila, moja pleť je krásne zjednotená, hydratovaná, zmatnená a aj po niekoľkých hodinách make up krásne drží.

Sypký púder Giordani Gold Invisible Touch pleť taktiež krásne zmatní a pleť po jeho aplikácii pôsobí veľmi prirodzeným dojmom, vôbec sa necítim ako žena zahalená v púdri.

Matný rúž na pery Giordani Gold Iconic má plné krytie, moje pery perfektne hydratuje, vôbec ich nevysúša a navyše má aj skvelú výdrž.

Ako poslednú by som zhodnotila paletku Giordani Gold, jej tiene sú skvelé, krásne pigmentované, oceňujem, že sa neprášia, s lícenkou som spokojná, prirodzene zvýrazní líčka. Viac o paletke čoskoro v samostatnom článku.

3 komentáre: