nedeľa 20. novembra 2016

Max Factor: Smooth Miracle Primer

Nie je žiadnym tajomstvom, že nalíčená pleť pôsobí oveľa krajším dojmom, ak pred aplikáciou make-upu použijete malý zázrak v podobe podkladovej bázy. Dnes už existuje veľké spektrum tohto produktu a je len na vás a vašom type pleti, ktorý si vyberiete a ktorý sa stane vaším favoritom.
V dnešnej recenzii vám bližšie priblížim jednu podkladovú bázu z dielne Max Factoru. Predovšetkým v oblasti make-upov a púdrov je táto značka pre mňa viac menej TOP. Podkladovú bázu tejto značky som však nikdy nepoužívala, tak som bola veľmi zvedavá, ako na ňu bude reagovať moja pleť. Poďme si to spolu zhrnúť a pozrime sa, čo v sebe Smooth Miracle Primer skrýva. 
MAX FACTOR - Smooth Miracle Primer

Podkladová báza s hydratačným zložením, ktorá v okamihu vyhladzuje povrch pleti, pričom umožňuje hladké a rovnomerné nanesenie make-upu.

Zloženie obsahuje silikónové elastoméry a mikrosféry, ktoré vypĺňajú drsné miesta, pričom opticky zmenšujú linky, vrásky a iné nedokonalosti. Taktiež obsahuje glycerín, niacínamid a N-acetyl glukozamín pre hydratáciu, výživu a hladký povrch pleti. Intenzívne antioxidanty, ako vitamín E, niacínamid, pantenol a zelený čaj, prispievajú k zdravému a mladistvému vzhľadu.
Podkladová báza má veľmi príjemné balenie. Pri dekoratívkach som skôr zvyknútá na čierno - zlatú kombináciu. V tomto prípade však čiernu skvelo zastúpila biela. Príjemná oku lahodiaca kombinácia. Neviem posúdiť, či je tuba priehľadná a biely vzhľad jej dodáva samotná báza, predpokladám však, že áno. To je pre mňa vítaným plusom. Viem odhadnúť, koľko produktu ešte v tube zostalo. Ale späť k baleniu, ktoré je také ideálne, padne skvelo do rúk. Najviac však kvitujem pumpičku, ktorá sa skrýva pod priesvitným vrchnáčikom.
Podkladová báza si ma získala predovšetkým svojím balením, nakoľko mám rada produkty, ktoré obsahujú pumpičku. Make-up a podkladová báza pod make-up, to skrátka musí byť hygienická aplikácia na pleť a pumpička vám to jednoznačne zaistí. Konzistentne je podkladová báza biely krémik, ktorý sa veľmi ľahko nanáša a rozotiera po pleti, navyše je neparfumovaná, respektíve v sebe nesie jemnú arómu prírodných zložiek, ktorá ma však svojou prítomnosťou neobťažuje.
Podkladová báza Smooth Miracle Primer krásne vyhladí pleť a pripraví ju na aplikáciu make-upu. Moje trošku zväčšené póry v oblasti nosa krásne zjemní, vyplnia sa aj jemné vrásky, ktoré mám na čele. To sú dva neduhy, ktoré ma trápia a skvelo si s nimi poradila. Ja osobne vám bázu odporúčam, aj v tom prípade, ak nemáte na pleti nejaké nezrovnalosti. 
Podkladová báza je skvelý produkt, ktorý pripraví pleť na aplikáciu make-upu. Pleť sa akoby uzavrie a zbytočne do seba nevsiakne make up. Pri aplikácii sa vám lepšie pracuje so samotným make upom a aj jeho množstvo, ktoré pri líčení použijete, je minimálne o polovicu menšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára