pondelok 7. novembra 2016

Dermacol: denný krém Natural Almond

S nástupom chladnejších a sychravejších dní je naša pokožka viac vystavená vplyvom nepriazni počasia. Moja pleť veľmi trpí, stáva sa suchšou nielen na pocit, ale dokonca sa mi aj tvoria suché mapy na tvári, ktoré veru nie sú veľmi estetické. 
Preto sa počas jesenných a zimných mesiacov snažím dbať viac na výživnejšie pleťové krémy, ktoré sa vďaka svojmu zloženiu adekvátne starajú o suchú pleť a doprajú jej presne tie živiny, ktoré si pokožka v tomto období viac pýta.
Veľmi dobrou zložkou krémov pri starostlivosti o takúto pokožku je práve mandľový olej. Dnes sa bližšie pozrieme na denný krém Natural Almond z dielne Dermacolu. 
Dermacol - denný krém Natural Almond

Vysoko výživný denný krém s prírodným mandľovým olejom a koenzýmom Q10 má silné regeneračné účinky, predchádza predčasnému starnutiu pleti, redukuje vrásky a napomáha obnove buniek. Zvláčňuje a upokojuje podráždenú pleť a zmierňuje pocity pnutia. Obnovuje ochrannú bariéru pleti, zabraňuje stratám vody z pokožky a chráni ju pred voľnými radikálmi a negatívnymi vplyvmi prostredia. Krém je vhodný pre suchú, veľmi suchú a citlivú pleť.
Svojím balením sa mi produkt javí tak hravo, nabáda ma k pomysleniu, že v sebe skrýva nejaký ľahký hydratačný krém, ale opak je pravdou. Ružová farba vrchnáčiku je veľmi pozitívna, optimistická, predovšetkým dievčenská. Človek by si naozaj myslel, že tento kelímok v sebe naozaj skrýva krémik pre mladú pleť a vo vnútri nájdeme skvelý hutný výživný krém navyše s obsahom koenzýmu Q10 pre regeneráciu pleti. Balením krém teda môže zavádzať, ale je vhodnejší aj pre staršiu generáciu.
Krém je hutnejšej konzistencie, krásne vonia po mandliach. Napriek hustejšej konzistencii sa perfektne rozotiera, pokožku nezanecháva mastnú, len krásne vyživenú. Krém Natural Almond sa dokáže veľmi rýchlo vstrebať do pokožky. Je veľmi vhodný na moju citlivú a suchú pokožku.
Naozaj sa mi osvedčil v týchto dňoch, kedy akoby na mojej pleti zanechal ochrannú vrstvu. Mandľový olej je skvelým zdrojom rôznych minerálov a vitamínov, ale predovšetkým podporuje hydratáciu pleti a je vhodným pri prevencii tvorby vrások. No čo viac si môžeme priať.

2 komentáre: