streda 9. novembra 2016

Mary Kay: sprchový gél a telové mlieko Enchanted Wish

V dnešnej recenzii budem nadväzovať na predchádzajúci voňavý článok o toaletnej vode Enchanted Wish. Dnes sa bližšie pozrieme na produkty, ktoré Mary Kay zaradila do svojho sortimentu ako limitovanú edíciu, takže neváhajte, ak vás zaujali :) 
Parfumovaný sprchový gél a telové mlieko skvele dopĺňajú toaletné vody a umocňujú tak zmyslový zážitok. Tým, že používate produkty na rovnakej parfumovanej báze sa vám nemôže stať, že by sa vaše telové mlieko bilo s použitou vôňou. Navyše si ušetríte aj opätovné aplikácie toaletnej vody, pretože jej výdrž je podporovaná, a to najmä telovým mliekom, ktoré hydratuje vašu pokožku, na ktorej sa vôňa udrží vždy dlhšie.
Oba testované produkty sa skvelo hodia k toaletnej vode Enchanted Wish, a to nielen tým, že sú na rovnakej parfumovanej báze, ale aj svojím vzhľadom. Krásna fialová krabička so striebornými ornamentami ma potešila aj na balení týchto produktov. Produkty sa od seba líšia len jemným sfarbením túb, pričom sprchový gélik je jemne sivasto - fialový a telové mlieko sa odelo to jemne holografickej modrej. Ornamenty na tube ma príjemne prekvapili a potešili zároveň. Fialová farba typická pre krabičku nám nechýba ani na balení túb a stretávame sa s ňou na vrchnáčikoch.












Mary Kay - Enchanted Wish sprchový gél

Váš zážitok sa začne závanom sviežeho šťavnatého jablka Granny Smith, tropických citrusov a bieleho ananásu, ktoré nasleduje jemný dotyk pivonky a ľalie. Je to nádherný ženský spôsob, ako vniesť kúzlo do vášho každodenného kúpeľa.

Tento sprchový gél je prestúpený ovocno-kvetinovou vôňou Enchanted Wish toaletnej vody, magického parfumu inšpirovaného ženami, ktoré nachádzajú kúzlo v každom dni.
Sprchový gél je jemne parfumovaný, voňa sa mi nezdá až tak identická s toaletnou vodou Enchanted Wish, ale samozrejme nemôžem očakávať rovnakú intenzitu ako pri toaletke. Pri sprchovaní sa okolo mňa jemne uvoľňovala vôňa jabĺk, ale aj jemne kvetinové tóny, ktoré veľmi neviem rozoznať.
Sprcháč mal skvelú penivosť, nie veľmi intenzívnu, ale takú primeranú. Okrem toho, že sprchový gél prevoňal moje telo, zanechal ho aj jemne ošetrené a vláčne. Sprchový gél je skvelý, ale nepoužívam ho denne, šetrím si ho na výnimočné situácie, kedy si chcem dať záležať a cítiť sa výnimočná.
Mary Kay - Enchanted Wish telové mlieko

Prebuďte svoje zmysly závanom sviežeho šťavnatého jablka Granny Smith premiešaného s pomarančovým olejom z Brazílie, bielym ananásom a kandizovanými okvetnými lístkami. Váš zážitok obohatí ľalia, pivonka a maracuja. Štipka trstinového cukru zakončí vôňu spolu s teplými tónmi ambry, ktoré vám pripomenú, že vaše prianie už je na ceste.

Telové mlieko s jemnou vôňou inšpiruje ku kúzlu predstavivosti vďaka ovocno-kvetinovej vôni Enchanted Wish toaletnej vody.
Telové mlieko a ja, to sú dva protiklady, ktoré sa len málokedy priťahujú. Svoje telo zvyknem dosť zanedbávať, a potom samozrejme trpím suchou pokožkou. Avšak ako som už naznačila pri sprchovom géle, používam telové mlieko len výnimočne, ale zato vždy, keď aj sprchový gél :) Takže by sa dalo povedať, že vďaka tejto skvelej kolekcii Enchanted Wish sa viac starám o svoju pokožku a hydratujem ju :)
Telové mliečko obdobne ako zvyšné dva produkty z tejto kolekcie mi výrazne vonia po jabĺčkach, ale navyše cítim jemnú citrusovú vôňu pomarančov. Aj vďaka tejto zložke sa cítim viac sviežo po sprche, produkty ma dokážu viac nakopnúť a vzpružiť moje zmysly, sú viac svieže a viac vnímam vrchné tóny v podobe ovocnej zložky. 
Produkty sú pre mňa výnimočné a doprajem si ich pri zvláštnych príležitostiach, kedy si chcem dať viac záležať, a to najmä keď idem do spoločnosti alebo ma čaká večer vo dvojici. 

1 komentár: