utorok 22. novembra 2016

Paese: rýchloschnúci lak na nechty

Na testovanie tohto produktu som sa neskutočne tešila. Značku Paese nepoznám, takže som vôbec netušila, do čoho idem, ale moja zvedavosť vo mne vyvolávala vysokú vlnu endorfínov. Taktiež som sa tešila, pretože laky na nechty a ja sa veľmi priatelíme. Tešila som sa aj kvôli tomu, že tento lak nebol jediný produkt na nechty, ktorý som pre vás testovala, ale o ňom bude reč až nabudúce. Dnes sa bližšie pozrieme na rýchloschnúci lak na nechty z dielne Paese - kozmetiky, ktorá netestuje na zvieratkách. 
Rýchloschnúci lak na nechty Paese

● Rýchloschnúci lak, ktorý vám šetrí čas.
● Dlhotrvajúci vysoký lesk.
● Dlhá životnosť laku.
● Pevný na nechtoch, odolný voči poškriabaniu.
● Vysoká farebná stálosť – farba je nemenná, nebledne.
● Perfektné krytie – viditeľné už po aplikácii prvej vrstvy.
● Jednoduchá aplikácia – žiadne pruhy, flexibilný štetec.
Lak na nechty Paese sa ukrýva v priehľadnej sklenenej flaštičke, v ktorej krásne vynikne sýty odtieň s číslom 108. Vrchnáčik laku je typicky čierny pre tento typ produktu, na jeho bočných hranách nájdeme dostatok informácií o produkte ako je odtieň, objem a podobne. Fľaštička s lakom má objem 9 ml, čo je také ideálne množstvo. Trošku menej sa mi pozdávala veľkosť vrchnáčiku. Mám síce dosť malé ruky, priam detskú veľkosť - aj preto sa mi zle držal vrchnáčik a aj samotná aplikácia laku bola pre mňa trošku obtiažnejšia.
Odtieň laku na nechty je krásny, sýty, intenzívny a žiarivý. Čo sú skvelé benefity, ktoré oceňujem pri lakoch na nechty, ale vždy sa niekde vzadu v mojej hlave rozbliká nejaká tá kontrolka. Pocit, kedy sa bojím, ako to vypáli. Laky na nechty mám vo všeobecnosti rada, avšak sýte volím v prípade, kedy mám dostatok času hrať sa s aplikáciou, pretože pri nich vynikne každý jeden krivý ťah.
Lak je svojou konzistenciou krásne tekutý, takže aplikácia začala bezproblémovo, avšak na nechte akoby získal na hutnosti a trošku sa mi vytvárali nepekné husté vrstvy na krajoch nechtu. Čiže som musela zvoliť rýchlejšie tempo pri lakovaní, takže ma po nalakovaní pri mojich trasúcich sa rukách čakala ešte korigovanie okolia nechtu. Lak sa mi pri prvej vrstve lakoval ťažšie, druhá vrstva už išla ľahšie, pretože mali nechty vyrovnaný povrch.
Lak na nechty vôbec nevyzerá krásne pri prvej vrstve, je šmuhovitý, striedali sa mi rôzne odtiene cez červenú až po bordovú. Druhý náter však dodal nechtom krásny intenzívny odtieň. Musím podotknúť, že testovaný odtieň má reálne farby skôr zrelých čerešní ako intenzívnu červenú, foťák skresľuje. Veľmi ma na laku prekvapila odolnosť, moje nechty získali na pevnosti, no odolný bol aj lak samotný a jeho výdrž.
Na nechtoch mi vydržal dlhých 6 dní, asi na štvrtý deň som si všimla, že lak jemne schádza zo špičiek, ale inak boli nechty stále krásne lesklé, žiarivé. Všimla som si zblízka rôzne škrabance a odery, ale to som sa naozaj musela zadívať na nechty, aby to bolo vidieť. Lak ako taký ma veľmi príjemne prekvapil, zo začiatku horšie lakovanie, ale výsledok stojí za to. Pri odlakovávaní však rátajte so zvýšenou pigmentáciou laku.

Ako som už naznačila v úvode, testovala som pre vás ďalší produkt Paese - akrylový lak na nechty, ktorý vytvára akúsi bariéru na nechtoch a predlžuje efekt krásnej manikúry až o 3 dni. Produkt, pre vás testujem v kombinácii s dnes spomínaným lakom na nechty, tak si nenechajte ujsť ďalšiu recenziu :)

1 komentár: