štvrtok 1. decembra 2016

Paese: akrylový lak na nechty

Pred nejakým časom som vám priniesla recenziu na rýchloschnúci lak na nechty značky Paese, v krásnom sýtom odtieni v podobe zrelých čerešní. Už vtedy som vám naznačila, že to nie je jediný lak, ktorý som pre vás mala testovať. Druhou pomôckou pre krásnu manikúru bol tento raz akrylový lak, slúžiaci ako ochranný nadlak pre vašu manikúru. Rozhodla som sa preto porovnať rýchloschnúci lak bez a s nadlakom a zistiť, ktorá manikúra pôsobila krajším, ale hlavne dlhotrvajúcim vzhľadom. Samotný výsledok ma veľmi prekvapil. Ak chcete vedieť, ako obstál akrylový lak v tomto teste, čítajte ďalej.

PAESE - AKRYLOVÝ LAK NA NECHTY

Najnovšia formula produktu docieli veľmi tvrdé nechty a dlhotrvajúcu ochrannú bariéru nechtovej platničky. Po aplikácii na nechty a dôkladnom zaschnutí dosiahnete vrstvu pripomínajúcu tvrdosti umelého nechtu. Aplikovaný na farebný lak na nechty predlžuje jeho životnosť o 3 dni.

Aktívne zložky: akrylový polymér.
Efekt: nechty sú tvrdé a odolné proti mechanickému poškodeniu.

Ako môžete vidieť na fotkách, akrylový lak som testovala na rýchloschnúcom laku značky Paese, ktorý som podobne ako pri predchádzajúcej recenzii naniesla v dvoch vrstvách. Zmenila sa jedine dĺžka nechtov, nakoľko sa stala menšia nehoda a zlomil sa mi necht :) Rozhodla som sa teda skrátiť si nechty na rovnakú dĺžku. Nemyslím si však, že by to malo zásadný vplyv na testovanie produktu. Po nanesení dvoch vrstiev farebného laku som naniesla ešte jednu vrstvu akrylového laku na nechty a testovanie sa mohlo začať. 

Lak sa nanášal veľmi príjemne, vcelku rýchlo schne. Skúšala som ho aj ako samotný na prírodné nechty. Pri použití akrylového laku ako nadlak som však chvíľku počkala, aby mi jednotlivé vrstvy krásne uschli a nevytvorili na povrchu hustú mäkkú štruktúru, čo sa niekedy stane, keď lak na nechty nanášame v rýchlych sledoch za sebou a neuschne nám každá jedna vrstva dostatočne. 
Lak celkovo vyzeral skvelo, krásny lesklý finish, ktorý však bol tiež super lesklý aj bez akrylového laku. Takže v tomto rozdiel nevidím, ak ale použijete nadlak na iný farebný lak bez výrazného lesku, je to krásne plus. Čo sa týka nechtov, na pocit boli pevnejšie, odolnejšie. 
Asi po troch dňoch nosenia akrylového laku som si všimla menšie vrypy či šúchance na nechtoch. Podobne ako pri manikúre s iba farebným lakom na nechty som si všimla, že mi lak jemne schádza zo špičiek nechtu. Asi na štvrtý deň sa mi však lak už vo väčších mapách začal olupovať z nechtov a vtedy už moja manikúra nepôsobila estetickým dojmom a rozhodla som sa si nechty odlakovať.
Akrylový lak na nechty som sa rozhodla vyskúšať aj v kombinácii s lakom na nechty inej značky, o ktorom viem, že jeho výdrž nie je bohvieaká. Akrylový lak obstál v kombinácii s iným lakom o čosi lepšie, avšak sľúbené tri dni to neboli. Najviac ma však zarazila výdrž akrylového laku v kombinácii s rýchloschnúcim lakom. Akrylový lak znížil životnosť manikúry až o 2 dni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára