nedeľa 18. decembra 2016

DÁMSKY PARFUM FM PURE 181

Ahojte!
Dnes som si pre vás prichystala krásnu voňavú recenziu. Jedná sa o sponzorovaný článok, nakoľko mi zvedavosť nedala a ja som sa rozhodla pritakať na spoluprácu s internetovou stránkou https://www.parfumylacno.sk/
V bývalej práci kolegyňa často doniesla takú vzorkovú kazetu, kde sme si mohli pričuchnúť k vôňam zvučných názvov, avšak názov, či flakón sa na originál neponášal. Jedná sa o to, že často krát si pri značke zaplatíme, práve za značku. Samozrejme, že aj obal predáva a my ženy sme skôr tie, ktoré sa skôr dajú zlákať pozlátkom a niekedy potom zistíme, že sme kúpili mačku vo vreci. Kolegyne si často chválili vône a objednávali si ich za prijateľnejšiu cenu.  Za cenu, ktorá je možno aj reálna ak si odrátame sumu, ktorú zaplatíme za zvučné meno značky, či sa vyčančaný flakón. 
Od kolegyni som si nikdy neobjadnala, jednak ma to lákalo, na strane druhej som verná nejakým tým dvom, trom vôňam, ktoré vlastním a obmieňam. Avšak keď prišla mi do mailu spolupráca, ktorá mi opätovne vyvolala v mysli dostatok otázok a ja som sa rozhodla na ne nájsť odpoveď. Je naozaj lacnejšia verzia vône skutočne taká dobrá ako vôňa originálnej značky? Naozaj je rozdiel v cene len v neatraktívnejšom flakóne?
Na zrecenzovanie som si vybrala vôňu, s ktorou som sa stretla pred pár rokmi, vôňu, s ktorou mám teda aké také skúsenosti a hlavne vôňu, pri ktorej viem posúdiť, či sa parfum FM Pure 181 naozaj ponáša na slávny parfum Moschino - I love Love.

Pre tie z vás, ktoré I love love nepoznáte mám pre vás stručnú charakteristiku jednak vône originálnej, ale zároveň aj vône parfumu FM Pure 181: 

Zloženie vône Moschino - I love love:

Hlava: grapefruit, pomaranč, červená ríbezľa, citrón.
Srdce: konvalinka, škorica, cukrová trstina, čajová ruža.
Základ: drevité tóny, céder, pižmo.

Zložky parfumu FM PURE 181:

Hlava: citrón, červené ríbezle, grapefruit, pomaranč.
Srdce: škorica, cukrová trstina, konvalinka, čajová ruža. 
Základ: cédrové drevo, pižmo, drevité tóny.
Iste neuniklo vašej pozornosti, že zloženie oboch vôní je takmer identické. Ide o to, že parfémy FM používajú dostatočné množstvo vonných zložiek, aby dokázali vytvoriť parfémy porovnateľné so značkovými vôňami. 

Musím podotknúť, že som bola trošku skeptická a skôr som si myslela, že vôňa sa možno ani len nebude podobať na moju skúsenosť, ktorú mám z pred pár rokov. Samozrejme časom sa môžu predstavy skreslovať, ale ja som ten typ človeka, ktorý si veľmi dobre dokáže uchovať v pamäti rôzne vône, či iné vnemy a časom si ich dokáže vybaviť. Je to akási forma asociácií, ktorá sa mi spája s istými momentmi v mojom živote.
Keď som si hneď po rozbalení balíčka strekla na zápästie zopár kvapiek vône, ihneď sa mi dostala do povedomia nádherná citrusová kombinácia, ktorú si pamätám asi najviac z pôvodnej vône. Nečudo, veď citrusy tvoria zložku vo vrchných tónoch a teda sa uvoľňujú ako prvé. Po vyprchaní vrchných tónov cítiť jemne citrusovú vôňu na sladkom pozadí pižma, vôňa je veľmi iskrivá a hravá, priam až pikantná, vďaka pižmu, ktoré je skvelým afrodiziakom. Vôňa FM Pure 181 je veľmi podobná vôni Moschino - I love love. Nie som odborník, ale môj noštek si ešte pamätá na voňu I love love a terajšia skúsenosť s FM Pure 181 sa mi zdá takmer identická. Navyše výdrž vône je veľmi obstojná, nie je to žiadna "lacina", ktorá vyprchá po desiatich minútach. Takže ak hľadáte kvalitu za nízku cenu, skúste sa poobzerať na https://www.parfumylacno.sk/.

1 komentár: