piatok 9. decembra 2016

Oriflame: Very Me - rúž na pery Frost Addict

Rúže sú posledným rokom čoraz viac súčasťou mojej kozmetickej taštičky. Kým kedysi som si ulietavala skôr na leskoch na pery, posledných pár rokov som sa začala viac zameriavať práve na túto kozmetickú vychytávku. Pri leskoch sa stáva, že sa vlasy lepia na pery alebo zaschnuté trblietky zostávajú v jemných ryhách pier. Neviem, či práve toto bol dôvod, prečo som sa viac zamerala na rúže, možno som skôr viac túžila po matnejšom a krémovejšom vzhľade mojich pier, ktorý je dnes tak trendy. Medzi mojim stálicami však chýba zastúpenie perleťových rúžov a aj preto som sa potešila testovaniu rúžov z kolekcie Very Me od Oriflame. Vydarená zimná kolekcia Frost Addict prináša štvoricu rúžov a ja vám dnes dva z nich predstavím.
Oriflame - Very Me - Frost Addict

Vlastnosti:
-jemne sladká vôňa,
-striebristé trblietky, ktoré sú na perách viditeľné a vytvárajú studený – "ľadový" dojem,
-sýtosť farby je stredná, svetlé odtiene používame ako balzam, tmavšie sú výrazné.

Zložky:
- príjemné vyživujúce zloženie obohatené o vitamín E.

Odtiene:
Frosted Pink: svetlá marhuľková farba,
Frosted Rose: tmavšia verzia predošlej, s viac ružovými pigmentmi,
Frosted Berry: výraznejšia farba ružovo-fialová,
Frosted Plum: slivková, moderná fialová farba.
Balenie rúžov Frost Addict je veľmi štýlové, na chvíľku som sa v mysli preniesla do rozprávky a pripadala som si ako Elsa z Frozen. Bledomodré puzdro, k tomu dekorácia v podobe striebristých ľadových kryštálov, všetko krásne ladí. Po otvorení puzdra na vás vykukne krásne perleťovo namiešaný rúž. Jemná marhuľková perleť v odtieni Frost Pink lebo výraznejšia ružová perleť v odtieni Frost Berry. Oba odtiene sú pre mňa zaujímavé, keď chcem pery len jemne dofarbiť, zvolím si jemnejší odtieň Frost Pink. A prípade, že túžim po výraznejších perách, siaham po Frost Berry.
Rúže Frost Addict majú skvelú konzistenciu, sú veľmi jemné k perám, krásne sa rozotierajú a skvelo pigmentujú. Sú veľmi jemné k mojim citlivým perám. Prekvapila ma krémovosť testovaných rúžov, doslova mi pripomínali svojou jemnosťou balzam na pery, aj počas ich nosenia boli moje pery krásne hydratované. Pigmentácia je decentná, hlavne čo sa výraznejšieho odtieňu týka. Frost Addict dodajú perám jemné sfarbenie a výnimočný lesk, ktorý podčiarkuje aj zmes perleťových čiastočiek. Krásne podčiarknú nejedno líčenie a bledšie odtiene by som kľudne odporučila aj mladším ročníkom.

1 komentár:

  1. Pekné farby podobné som už od oriflame mala ale väčšinou som si zvykla odtial kupovať hojive zazraky:))

    OdpovedaťOdstrániť