streda 28. decembra 2016

Viacúčelový krém Essentials od Oriflame

Niekedy si vravím, že sa musím o svoje telo viac starať, kým o pleť sa starám asi až priveľmi, telo zanedbávam. Rýchla sprcha, nech to mám rýchlo za sebou, zababušiť sa do teplej deky, obliecť si župan, do ruky hrnček teplého čaju... Aké bolo moje prekvapenie, keď som pri náhodnom dotyku mojich nôh zistila, aké strašne suché sú. Uvedomujem si, že svoje telo zanedbávam a uvedomujem si aj to, že premôcť sa a natierať sa mi predsa nezaberie až tak veľa času. Som pohodlná viem. A asi to vie aj niekto tam hore a poslal mi na testovanie viacúčelový krém Essentials od Oriflame, aby som napravila svoje hriechy.
Oriflame - viacúčelový krém Essentials

Užite si zimu naplno, bez obáv o svoju pleť a pokožku, s vyživujúcim krémom pre celú rodinu. Krém je obohatený o multivitamínový komplex a vyživujúci mandľový olej, ktorý chráni a vyživuje pokožku a pleť v drsnom zimnom počasí.
Balenie viacúčelového krému Essentials je veľmi hravé a inšpirované Vianocami. Nesie sa v červeno-zlatých farebných tónoch, s vianočnými motívmi v podobe hviezd, sŕdc, či candy lízaniek, ktoré sú skôr trendom v Amerike. Krém má skvelú konzistenciu, je primerane namiešaný, nie je veľmi hutný, ale zase ani nie vodový. Skvelo sa rozotiera a takmer ihneď sa vsiakne do pokožky, ktorú zanechá perfektne prevoňanú. Krém je určený ako na pleť, tak aj na telo. Na pleť ho však nepoužívam, tam potrebujem výživnejšie krémy, hoci tento obsahuje mandle, ktoré sú skvelé na premazanie suchých miest. 
Viacúčelový krém Essentials používam len na telo a na nohy :) Na suché päty je skvelý, premastí ich vďaka mandľovému oleju, ktorý obsahuje. Na telo je tiež výborný, nakoľko sa ihneď vsiakne, môžem sa obliecť a robiť čokoľvek iné. Krém navyše aj krásne vonia, takže sa cítim po sprche viac čistá. :) Aj priateľ si všimol zmeny, pochválil ma ako voniam a keď si naňho vyložím nohy, nekomentuje, že ich mám suché. Takže krémik môžem len odporučiť.

1 komentár:

  1. tento krémik mám tiež vďaka výhre :) krásne vonia ale ešte som sa nedostala k pravidelnejšiemu používaniu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť