streda 17. júna 2015

Zoštíhľujúca starostlivosť - Ziaja Slim I.

Leto sa nám blíži priam míľovými krokmi, súdim tak aspoň podľa včerajších horúčav a to je čas, kedy si väčšina z nás povzdychne pri pohľade na svoje telo do zrkadla a má chuť radikálne niečo zmeniť.
Zmeniť k lepšiemu!
A práve preto tu mám dnes pre vás prvú časť recenzií produktov zostíhľujúcej rady Ziaja Slim. Dnes sa bližšie zameriame na dva produkty, ktoré sú určené na boj proti pomarančovej pokožke - celulitíde.

Ziaja Slim Anti-Cellulite Energising Body Scrub

Anticelulitídny telový peeling s vyhladzujúcimi a zoštíhľujúcimi zložkami. Zlepšuje mikrocirkuláciu krvi.
Aktívne látky:
Forskolin - zoštíhlenie - zabraňuje ukladaniu tukových buniek. Redukuje celulitídu a spevňuje pokožku.
Jojobový olej, morské riasy - spevnenie, anticelulitídny účinok - zabraňuje ochabovaniu kože, napomáha zachovať jej pevnosť a pružnosť.
Éterické oleje z žihľavy, bazalky a limety - aromaterapia.

Návod na použitie: Naneste peeling na vlhkú pokožku a masírujte telo krúživými pohybmi. Opláchnite teplou vodou. 
Najviac ma z produktov asi zaujal práve peeling, nakoľko mám veľmi rada peelingy a fascinujú ma exfoliačné čiastočky, ktoré sú súčasťou peelingov. Peeling som používala cca raz za 10 dní. Pokožku krásne zrevitalizoval, zjemnil a skvele pripravil na aplikáciu telového séra. Peeling má pre mňa zvláštnu zelenkavú farbu, ktorá mi akoby pripomínala žabí sliz :) Vôňa prudktu je krásna svieža citrusová.
Ziaja Slim Anti-Cellulite Express Body Serum

Expresné telové sérum proti celulitíde.
Aktívne látky:
Forskolin - zoštíhlenie - zabraňuje ukladaniu tukových buniek. Redukuje celulitídu a spevňuje pokožku.
Kofeín, teofylín, teobromín - anticelulitídny komplex podporujúci zoštíhlenie a detox. Znižuje ukladanie tukov a poskytuje drenážny účinok. Zlepšuje mikrocirkuláciu a pružnosť pokožky. Znižuje opuchy.
Rozmarín, brečtan, horký pomaranč, riasy - aktívny komplex rastlinných výťažkov - pomáha redukovať celulitídu, spevňuje cievy, zabraňuje vzniku opuchov a znižuje hrúbku telesného tuku.

Návod na použitie: 1-2 krát denne jemne vmasírujte sérum do pokožky v smere od lýtok k bedrám. Používajte pravidelne, najlepšie po použití telového peelingu.
Expresné telové sérum som si zvykla používať pravideľne každý večer a stalo sa pre mňa akýmsi rituálom. Másaž som si dopriala iba v oblasti stehien nakoľko táto partia je pre mňa najkritickejšia. Konzistentne je produkt taký redší, ľahko sa s ním manipuluje, skvelo kĺže po pokožke a zanecháva ju ihneď spevnenou, pružnejšou, ale aj jemnejšou. Veľmi ma prekvapilo, že produkt nepôsobil na moju pokožku ani chladivým ani tepelným dojmom, nakoľko som práve takúto skúsenosť mala s podobne zameranými produktami.
Myslím si, že produkty sú výborné, avšak netreba zabúdať, že len natieranie z vás krásavicu bez celulitídy na počkanie nespravia, treba zapojiť aj cviky, a upraviť jedálniček.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára