štvrtok 4. augusta 2016

Labello - masielka na pery

Pamätám si, že cca ja už ani neviem koľko je tomu dozadu, dovolím si tvrdiť, že asi aj tri roky, som zhliadla kdesi na internete reklamu na tieto masielka na pery, celá šťastná prešťastná som sa na ne tešila, ale kdeže u nás na Slovensku a asi aj v Česku je to tak, že nie všetko, čo je vo svete, je aj u nás. Ale to bolo vtedy a dnes sa už tieto masielka na pery v plechovke predávajú aj u nás pod značkou Labello. 
Možnože viete a možnože nie Labello a Nivea má pod záštitou jedna spoločná firma a to - Beiersdorf. Labello v podobe tyčinky na pery je známe každej z nás a asi aj preto sú u nás dostupné tieto maslá na pery pod týmto názvom a inde vo svete ako produkt značky Nivea. Nevadí, je to to isté len pod iným názvom. Dnes vám predstavím originál masielko na pery, masielko malinové a vanilku s makadamiou. 
Videla som už aj kokosové u nás v 39ine, ale odolala som. Niekedy mi totiž kokos veľmi imponuje a inokedy mi až prekáža, ale neviem možnože nabudúce neodolám a vložím si ho do nákupného košíku. Trošku ma odrádzalo aj to kde som produkt zhliadla, je rozdiel kde kupujem gumičky pre psa a kde kozmetiku, som v tom trošku opatrná, viem že tam totiž predávajú dosť fejkov.
Masielka na pery nájdeme v plechovkovom balení a ich nanášanie je len na vás - buď použijete štetec alebo prsty. Ja volím prsty :) Plechovkové balenie mi veľmi pripomína klasický krém od Nivei a je to pre mňa tak trošku nostalgia. I keď dnes už v plechovke nájdeme aj krém pre mužov, ktorým som obdarovala svoju polovičku a teraz už naň nedá dopustiť a na starú známu klasiku v plechovke zabudol.
Produkt ako som už viackrát spomenula je balený v plechovke, jej obal sa líši od zvolenej príchute masielka na pery. Originálne masielko sa nesie v tónoch modro-bielej kombinácie, ktorá je typická pre Niveu. ďalšie dva spomínané masielka sú už jemne dozdobené o obrázok malín, či vanilkového struku a makadamiového orechu. 
Konzistencia masiel na pery je vosková a tuhá. Pri styku s pokožkou, respektíve s prstom sa konzistencia mení na akýsi balzam, ktorý sa perfektne rozotiera na perách a zanecháva ich hydratované, chránené, ale napríklad aj jemne sfarebnené - v závistlosti od toho akú príchuť masla na pery si zvolíte.
Osobne sa mi najviac sfarbením, ale aj vôňou páči originálne masielko a masielko malinové. Vanilku veľmi od mala so sestrou nemusíme. Poznáte to spotená SAD-čka a vanilkové stromčeky kade tade v autobusoch s nezaberajúcim Kinedrylom,.. nebudem sa rozpisovať.
Celkovo produkty hodnotím veľmi kladne, splnila sa mi dávna túžba vlastniť toto masielko na pery, navyše plechovka je veľmi praktická raz-dva ju hodím do kabelky a v prípade potreby vytiahnem a použijem. Navyše vosková konzistencia mi zaručí, že sa mi pri aplikácii balzam nezlomí, ako sa mi nie raz v týchto teplách v minulosti stalo. Masielka pery krásne hydratujú, vydržia na perách dosť dlho, ak chcete jemný nádych ružovej použijete malinové, ak chce pery len chrániť pred vysušením postači vám klasické originál masielko.

3 komentáre:

  1. Labello maslo na pery jednoznačne musím vyskúšať! :) Najviac ma láka to vanilkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ked som ich zahliadla pred tými tromi rokmy až mi oči zažiarili, a potom sa objavili aj u nás najprv v eshopoch a teraz už aj v obchodoch postupne, už vtedy ked teta išla do anglicka som jej samozrejme hned kázala nech mi donesie z každého druhu, a to boli tie z napisom Nivea hned som sa do nich zaľúbila, a potom som už začala skúšať aj tieto labello už som ich niekoľko pomíňala su proste skvelé:))

    OdpovedaťOdstrániť