sobota 27. augusta 2016

Elastické jeansy Object

Ahojky!
V dnešnom poste vám trošku bližšie predstavím skvelý e-shop - dajsistyle.sk :) Už len samotný názov stránky a teda samotného e-shopu vo mne evokuje pocit, že sa oplatí zablúdiť na tieto stránky. Trošku si poprezerať ponuku a zamyslieť sa aká kombinácia jednotlivých kúskov, či šiat sa mi hodí do šatníku. Niečo extra na špeciálnu príležitosť? Tak tu som váhala veľmi dlho, vyberiem si niektoré z pestrej ponuky šiat? Žiaľ príležitostí, kde by som sa v pekných šatočkách prezentovala momentálne nie je veľa, tak moja voľba padla iným smerom. 

V poslednom čase som začala byť viac pragmatická. Vždy si dlho vyberám oblečenie, v hlave premýšľam kombinácie, čo k čomu zladiť. Snažím sa vyberať si kúsky do môjho šatníku, ktoré sú viac nadčasové a majú praktické využitie. Kúsky, ktoré sú v móde toho roku a využitie nájdem aj o rok, či dva. 

Voľba pri výbere padla na elastické jeansy Object v tmavomodrom prevedení. Tu sa však prejavilo moje nadšenie a nerozmýšlanie. Číslovanie pre mňa nikdy nebolo. Som nízka, meriam 154 cm, tušila som, že mi budú jeansy dlhé, ale veď každé jedny nohavice a rifle si dávam skracovať. " Problem solved", povedala som si a viac som neriešila. Nuž vtedy som si neuvedomovala, že to pre mňa krásne a efektne strihové riešenie jeansov v oblasti kolien nesadne na moje kolienka... Nevadí, kamarátka sa potešila novým jeansom, ktoré som jej ponechala ako vďaku za to, že mi zapózovola do článku.

Jeansy si pochvaľuje, sú pre ňu priam ideálne, strihovo sa krásne prispôsobili jej postave. Dĺžka nohavíc, prestrihy v oblasti kolien, či aj dvojité šitie z vnútornej strany, všetko krásne vynikne. Nožičky pôsobili predĺženým, štíhlejšim dojmom. Čo sa týka pozadia, to kamarátka okomentovala, že konečne jej zadok pôsobí žensky. Nechajme teda vravieť fotky...

- veľkosť 27-34 /dĺžka: od pása nadol 106cm, od rozkroku nadol 84 cm/,
- zapínanie na gombíky,
- vrecká na prednej aj zadnej strane,
- efektne prešívanie v oblasti kolien.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára