pondelok 14. januára 2013

Cocktail Colour - 120 Shirley Temple

Ahojte :)
Včera som vám spomínala na blogu, že si pre nás Rimmel pripravil nové laky na nechty Cocktail Colour, ktoré iskria londýnskou energiou. V predaji budú 3 úžasné odtiene, ktoré nám vraj zaručia super večer na každej party :) 
Odtiene 110 Baby Bellini, 120 Sherley Temple, 140 Hawaiian Punch zavítajú na náš trh, no neskutočne sa teším. Dosupné budú už od 1. februára 2013 :) 

Mne prišiel na testovanie odtieň 120 Shirley Temple.
120 Shirley Temple
Shirley Temple, nesie názov po jednom z koktailov, podobne ako koktaily aj odtieň tohto laku mi príde veľmi vhodný skôr na leto. Okrem iného nesie aj názov detskej americkej herečky, ktorá bola neskôr úspešná aj na politickej scéne.
Lak má vo flaštičke krásnu sýtu oranžovú farbu so zlatavým shimmerom. No po nanesení na necht je to skôr jemná priesvitná oranžová so zlatou perleťou. Pri dvoch vrstvách už naberá na nechte sýtu farbu a shimmer je taktiež intenzívnejší v zlatavej a zelenkavej perleti.

1 vrstva
2 vrstvy
Keďže sa mi lak pri jednej vrstve zdal vhodný napríklad ako Top Coat, vyskúšala som ho aj týmto spôsobom. Na jednu vrstvu laku Lycra Pro - 360 First Class som naniesla jednu vrstvu Cocktail Colour. Vznikli mi neskutočne krásne nechty. Medená farba Lycra Pro sa mi zmenila na takú bronzovejšiu a získala krásny zlatavý shimmer.
"Top Coat" na Lycra Pro - 360 First Class
Nechty sa krásne lesknú nech nimi akokoľvek chýbem pred očami - lak totiž obsahuje veľké množstvo minerálov, ktoré zaručujú pekný shimmer laku. Lak schne veľmi dobre, dokonca aj pri nanášaní druhej vrstvy, či na podkladový Lycra Pro mi uschnul vskutku rýchlo, čo som mala možnosť zistiť pri mojej nešikovnosti. Nakoľko mám vo zvyku si hneď s nalakovanými nechtami dakde otrieskať svoju manikúru. Nemôžem súhlasiť však s tým, že stačí jedna jediná vrstva a hneď más perfektnú manikúru. Samy vidíte na vrchnej fotke, že tomu tak nie je... Ale povedzme si narovinu, ktorý lak nám skvele kryje v jednej vrstve? 
Čo sa týka odlakovávania tak to som si vyskúšala len raz, na inom laku, kde som si od nedočkavosti skúšala tento nový. Lak šiel raz-dva dolu. Zostala som milo prekvapená, keďže iné laky so shimmerom idú trošku tažšie dolu. Takže palec hore! Teraz som už len zvedavá na výdrž laku :)
Páči sa vám nápad koktail lakov na nechty? Mne veľmi. A ten pohárik na vrchnáčiku ma dostal najviac :)

8 komentárov: