štvrtok 3. januára 2013

Silver glitter nails

Ahojky :)
Chcem sa vám pochváliť svojou novoročnou manikúrou :) Moje nechty boli včera v katastrofálnom stave, zplúpaný lak sa mi ťažilo odlakovať si ako na nový rok večer, tak včera ráno...no návaľ ľudí na Úrade práce a moje ukazovanie perom miesto prstu na rôzne otázky a kolonky v tlačívách mi dostatočne dalo za to, aby som si uvedomila, že sa hanbím za vlastné nechty... No bola soms trašne unavená, možno to poznáte, že keď spíte v cudzej posteli, jednak neviete zaspať a čo je horšie ráno sa zobudíte unavený. Navyše potom Ďalšiu noc ste preináčené a nedá sa vám spať a vstávať skoro ráno po 5 dňoch vydrichmávania je pre vás trest boží! No nič, stačilo mi hanby, nechty som si hneď ako som prišla domov dala na poriadok, odlakovala, preleštila som si ich, zapilníkovala zlomený necht a otvorila svoj zázračný šuflíček s lakmi na nechty.
Nechty som si nakoniec nalakovala s lakom I love Lasting Finish od Rimmelu - 239 Your Majesty, potom si na nechty naniesla trbličový lak od Essence Colour & Go - 67 Make It Golden a nakoniec ešte naniesla Topper taktiež od Essence - 10 Glorious Aquarius

Na záver vám ešte ponúkam mini ukážku nášho silvestrovského ohňostroja. Mne sa veľmi páčil, tá atmosfréra a nadšenie medzi ľuďmi, dávno som niečo také davovo psychózne nezažila.



6 komentárov: