nedeľa 13. januára 2013

Osviežujúce Rimmel coktaily pre naše nechty

Ahojky!
Korunná Rimmelka si pre nás na testovanie prichystala tento mesiac horúcu novinku v podobe super crazy lakov. Ja osobne sa už neviem veľmi dočkať. Jeden ma čaká na pošte, keďže klasika - teta poštárka - opäť raz nebola schopná zazvoniť a vhodila nám do schránky len žltý lístok :( 
No neva, čo som mala možnosť vidieť od kolegyniek, sa môžeme tešiť na super odtieň 120 Sherley Temple! Všetky RA totiž dostali tento odtieň, a preto si dovolím tvrdiť, že ten istý nájdem zajtra v obálke ukrytý aj ja :)))
Korunná Rimmelka nám v maily zanechala takýto bláznivý obrázok, v ktorom nám modelka predviedla všetky odtiene. 


Bola dosť veľká fuška nájsť reálnu fotku lakov na nechty, keďže ani zahraničné stránky neprinášali info o tom, že si pre nás táto londýnska značka prichystala čosi pre naše nechtíky. 
Pred dvomi dňami som našla len info o tom ako si Rimmel už v lete patentoval frázu "Cocktail Colour in a Flash." 
Dnes večer som sa opäť raz nechala uniesť svojou vášňou pre detektívne sklony a podarilo sa! Našla som obrázok na twitteri Rimmellondon, jeden jedinký. Odtiene sa mi páčia všetky, veď ako inak, farebných lakov nikde nie je dosť. 
No žiaľ musím poznamenať, že pre CZ & SK trh prináša Rimmel odtiene len troch lakov, ktoré to vám neviem s určitosťou prezradiť. Jedna istá vec je, že to bude 120 Shirley Temple, ďalej zrejme 140 Hawaiian Punch. Určite to nebude 150 Cutie Colada - nakoľko som si nikdy v minulosti nevšimla, žeby nám Rimmel zavial do stojanov takéto odvážne farby. Ale nechajme sa prekvapiť, snáď príjemne, rada by som sa mýlila :)

110 Baby Bellini   
120 Sherley Temple   
140 Hawaiian Punch   
130 AppleBerry Smoothie   
150 Cutie Colada
Zajtra vám dopíšem, ktorý z koktailov som si v obálke našla ja. Pridám foto laku ako aj nechtíkov. Teším sa na testovanie :)
Ktorý z koktailov zaujal vás a namiešali by ste ho pre svoje nechty?
Bellini
Shirley Temple
Hawaiian Punch
Berry Smoothie
Colada

2 komentáre: