nedeľa 20. januára 2013

Ako som si nechty potetovala...

Ahojky!
Tie z vás, ktoré môj blog sledujete pravideľnejšie viete, že si rada lakujem svoje nechty a skúšam všetky možné techniky  a štýly lakovania nechtov. Cca v novembri som nadviazala spoluprácu so zahraničnou stránkou, ktorá predáva rôzne čačky mačky pre naše pazúriky. Na testovanie som si vybrala stamping set, dvoje tetovačiek na nechty a nálepky v tvare snehových vločiek. Tie ste mohli zhiadnuť na dvoch nail artoch, ktoré som vytvárala pre Advent Calendar Nail Challenge. Už dlhšie som chcela skúsiť aj tieto tetovačky, ale nejako som na ne vždy zabudla, alebo som nemala čas na experimentovanie. No dnes nadišla ich chvíľa.

Ako môžete vidieť, vzorov na papieriku sa nachádza 20, čiže na dve použitia minimálne. Tentokrát som si vytetovala vzor na každý jeden necht, no nabudúce si ozdobím jeden necht na každej ruke a vzory mi tak vydržia dlhšie :) 
Určite vás zaujíma ako toto tetovanie vlastne funguje. Úplne primitívne! Mala som obavy z toho, aby sa mi tetovačka krásne otlačila na necht, aby som vzor nepomrvila, respektíve aby sa mi celá pekne krásne odtlačila. No poviem vám, toľko stresu kvôli ničomu! 
Nechty som si nalakovala cca hodinku predtým v dvoch vrstvách Essence Colour & Go - 93 C`est la vie!  Vzory som si pekne po jednom nastrihala a uložila do radu, podľa toho, na ktorý necht som ktorý vzor chcela vytetovať. Do vrchnáčiku od minerálky som si napustila vodu a nastrihala odličovací tampón. Takto vyzbrojená som začala. 
Položila som si papierik na necht, namočila tampónik do vody a položila ho na vzor. Papier sa ihneď celý napil vodou, chvíľku som držala pritlačený tampón, a potom som zvedavo nakukla :) Podarilo sa! Vôbec som pri ďalších nechtoch netlačila mokrým tampónom na papieriku so vzorom, ani som tak dlho nečakala. Šlo to rýchlo a neuveriteľne ľahko. 
Tak som si raz-dva vytetovala vzory na všetky nechty, ktoré som potom už len prešla jednou vrstvou Top Coatu od Catrice.


Tetovačky ma neuveriteľne nadchli. Super vecička pre nás, ktorým sa trasú ruky pri kreslení vzorov na nechty :) Máte s tetovačkami nejaké skúsenosti? Podľa mňa sú vhpdné aj na gélové nechty. Skúšali ste ich aj týmto spôsobom využiť? 

5 komentárov:

  1. vyzerá to veľmi pekne ;) ešte som o tatto na nechty nepočula ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je úplne super! krásne sú:)

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadaju super- ja som zatial mala len nalepky na nechty a to nedopadlo moc dobre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to krásne. nejaké doma už dlhšie mám,ale ešte som neskúšala...

    OdpovedaťOdstrániť