pondelok 7. januára 2013

Red French Mani

Ahojky!
Dnes vám prinášam taký krátky nechtový post. Na obrázku môžete vidieť moju aktuálnu nechtovú kreáciu. Rozhodla som sa pre červenú francúzsku manikúru. 
Použila som krásny lak od Essence - 114 Fame Fatal, ktorý som si nanášala na špičky nechtov za pomoci štetčeku na nail art. Nechala som dôkladne zaschnúť, a potom už len prešla Top Coatom. Niečo by to ešte pýtalo, ale sama neviem čo, možnože zajtra čosi doplním, nejakú pečiatku, alebo nálepku. Ktovie :) Nechcem na noc veľa experimentovať, aby som ráno nemala odtlačené nechty od vankúša :) 
Čím by ste obzvláštnili takéto nechtíky vy?


4 komentáre:

  1. francie je nejlepší :)
    i takhle na červeno se mi moc líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonale :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám rada francúzsku-ak to ešte francúzska je- manikúru ale keď sa zmení farba taká modrá je úplne dokonalá ;)

    OdpovedaťOdstrániť