utorok 3. februára 2015

Versace: Woman

Ahojte!
Dnes tu mám pre vás recenziu na vôňu Versace Woman, ktorá sa mi dostala do rúk v čase pred Vianocami, na recenziu som sa chystala trošku dlhšie, takže fotky sú také vianočne ladené, kedže začiatkom roka u nás ešte pretrvávala vianočná atmosféra a celkovo flakón vône vo mne evokuje taký nejaký šperk, či ozdobu. 
Parfém Versace Woman v sebe skrýva bohatú vôňu, ktorá dokáže zakaždým zaujať vaše okolie. Obsahuje očarujúco zvodné tóny čerstvých lístkov a kvetov  plumérie, ktoré doprevádza priezračný jazmín. Vôňa sa neskôr rozvíja v hravom a zmyselnom srdci, v ktorom sa smelo skrýva šťavnatá zmes malín s jemnými plátkami krehkého lotosu. Kombinácia vôní vás dokonale odzbrojí svojim zakončením, kde sa stretáva exotický akord dreva hinoki a hrejivý preslnený jantár, ktorý dodáva celej vôni neskutočnú energiu. Parfém bol navrhnutý tak, aby bol vhodný na každú príležitosť a skvele sa hodí ako na denné, tak aj večerné nosenie. Parfém Versace Woman je podmanivá, ale zároveň radostná vôňa. Vďaka jej jedinečnému zloženiu sa stanete stredobodom pozornosti kedykoľvek a kdekoľvek!

Zloženie Versace Woman:
Hlava: pluméria, jazmín, planá ruža, bergamot.
Srdce: lotos, slivka, malina, libanonský modrý céder.
Základ: pižmo, pravá ambra, drevo hinoki.

Versace Woman je vôňa vyrovnaná, oslnivo ženská a žiarivá. Je stvorená pre ženu,ktorá žije v kúzelnom svete, ktorý si sama vytvára. Jej siluetu zahaľujú ohromné šifónové šaty z módneho ateliéru. Vôňa je luxusná, rafinovaná a zvodná. Dokonale tak stelesňuje štýl a inovačnú tvorivosť módneho domu Versace. Kúzelný nástroj zvodnosti, úžasná zmes módnosti a pôvabných tónov. Elegantná vôňa odráža klasický aj novodobý štýl, akoby symbolizovala prechod z minulosti do budúcnosti. Predstavuje rovnováhu bohatých, hlbokých a príjemných tónov a energickú zvodnosť, ktorá stelesňuje podstatu ženskosti.
Ako som už v úvode článku spomínala flakón vône vo mne evokuje akýsi šperk, krásne zdobí moju poličku, na ktorej mám vystavené parfémy. Flakón je priehľadný svetlý, má krásne ženské krivky a skvelo padne do ruky :) Pod rozprašovačom sa ukrýva nazvime to zlatá obrúčka, ktorú naprieč obvodu zdobia vsadené ružovo - fialové kamienky. Vrchnáčik je krásny bledunko fialový a veľmi mi pripomína brúsený kameň. Spodok flakónu tvorí ružový perleťový podstavec,ktorý aspoň mne tak trošku dosť kazí celkový vzhľad vône. Ale sto ľudí, sto chutí, všakže? :)
***
Parfém Versace Woman je skôr kvetinová vôňu, trošku sladšia, ale dá sa zniesť. Ja osobne nemám veľmi rada presladené ťažké vône, toto je taký slabší sladší odvar. Nemusíte sa báť, že by to bol nejaký bolehlav :) Čo sa týka výdrže, tak tu som bola trošku sklamaná, pri Versace Versus som bola príjemne prekvapená s dlhou výdržou vône,  tak tu nastalo sklamanie. Ale tak povedzme si na rovinu, vôňa sa radí skôr k tým lacnejším takže pomer cena a výkon je asi v pohode. Tým, že je vôňa trošku sladšia hodí sa skôr na toto a jesenné ročné obdobie. Je vhodná ako pre slečny, tak aj pre dámy, je to taký zlatý stred, ktorý sa hodí každému. Celkovo Versace Woman hodnotím kladne,dá sa využiť, ale nie je to vôňa, z ktorej som ja osobne padla na zadok. Využiť ju využijem, ale o ďalšej kúpe rozhodne neuvažujem.
Aké sú vaše skúsenosti s vôňou Versace Woman, poznáte, vyskúšali ste? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára