piatok 6. februára 2015

Dermacol: 5 Day Stay Nail Polish

Ahojte!
Vždy ma najviac z dekoratívnej kozmetiky fascinovali práve laky na nechty. Ako deväťročná som túžila po tom, aby som si smela lakovať nechty, ale to sa nehodí k nechtom obhryzeným všakže? Podmienka, že si nechty smiem lakovať aspoň s priesvitným lakom, keď si ich prestanem obhrýzať, sa mi vryla do pamäti a bola pre mňa silnou motiváciou.
 Ktorá z nás si nepotrpí na krásnej manikúre? Pravdepodobne sa medzi nami nenájde žiadna výnimka. Mám rada, keď sú moje nechty upravené, keď sa môžem pýšiť krásnou manikúrou, keď dokonca za ne žnem pochvaly… Keď už si teda dám záležať na krásnej manikúre, chcem aby na mojich nechtoch vydržala, čo najdlhšie, preto je dobré siahnuť po dlhotrvajúcich lakoch na nechty!
Počuli ste už o nových lakoch Dermacol 5 Day Stay? Sú to dlhtrvajúce laky na nechty, ktoré vám garantujú dlhtrvajúci efekt bez olupovania sa, vyblednutia farby, či straty lesku až po dobu piatich dní. Viac o laku 5 Day Stay Nail Polish sa dočítate TU.

1 komentár:

  1. Ten odstín je vážně krásný, musím ty láčky co nejdřív omrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť