štvrtok 26. februára 2015

Playboy: Play It Pin Up

Ahojte!
Učaroval aj vám Pin Up štýl? Ja sa vám musím priznať, že obdivujem devuchy, ktoré aj na svojich blogoch uverejňujú rôzne fotografie v tomto štýle, je to niečo čo obdivujem a niečo o čom si zároveň myslím, že ja na to nemám, nedokážem zo seba urobiť tú správnu Pin Up-ku, respektíve by som pôsobila komicky a nevedela to tak správne predať. Ak patríte to skupiny dievčat, kde aj ja, Playboy má pre vás riešenie. skúste si zaobstarať radu Play It Pin Up!
Playboy Play It Up zachytáva ducha súčasnej Pin Up-ky, ktorá je svieža,mladistvá, trúfala, koketná, sexy - otvorene zobrazuje skutočnú ženskosť. Stále však zostáva niečo nevyslovené, ponechané čisto na fantáziu. Play Iy Pin Up vyžaruje sebavedomie, vnútorné šťastie, ktoré je veľmi neodolateľné. Vďaka Playboy takou môže byť každá z nás!

Najviac si ma z celej kolekcie Play It Pin Up získal sprchový gél. Jemne vonia po kokosoch a to je tá správna dávka exotiky, ktorú ja môžem. Sprcháč je produkt, na ktorom sa asi nedá nič pokaziť, keď správne "pení a voní" tak je to dokonalosť sama o sebe :) Balenie sa mi páči je také tvarovateľné, vhodne padne do ruky. Na vrchnáčiku je vrytý playboy zajačik, ktorý dodáva produktu pekný šmrnc.
Playboy vôňa Play It Pin Up je inšpirovaná vintage štýlom. Ovocná vôňa odhaľuje hravú osobnosť!

Zloženie vône:
Hlava: bergamot, ananás, broskyňový nektár.
Srdce: jazmín, divoká ruža, cukrová vata.
Základ: benzoín, krémové santalové drevo, pačuli, akordy pražených mandlí.

Voňa sa ukrýva v typickom playboy balení a teda v priehľadnom skleneném okráhlom flakóne, ktorého zajačikovský čierny vrchnáčik zdobí fialovo-ružové prevedenie motýlika. 
Toaletná voda, podobne ako aj parfumovaný deodorant si ma žiaľ získali už menej. Spreje mám vo všeobecnosti rada, ale preferujem jemné, čisté vôňe. Táto je dosť nasladlá, vhodná skôr pre slečny. Nevravím, že je vyslovene zlá, ale nie je to ten typ, ktorý uprednostňujem. Napríklad taká Play It Lovely dlho u mňa trónila na poličke, takže si treba len nájsť ten svoj správny štýl a zvoliť si tú správnu Playboy vôňu pre seba :)
Zaujala ma myšlienka, s ktorou Playboy uviedol na trh Play It Pin Up, nejedná sa len o jednu vôňu, každý rok pribudne do sortimentu nový Pin Up nárh a balenie, ktoré budú predstavovať kus histórie. Môžete si tak zostaviť krásnu zbierku Pin Up kolekcie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára