sobota 23. novembra 2013

Zopár vianočných inšpirácií

Ahojte!
Dnešný post bude skôr takým inšpiratívnym sprievodcom, čo asi by som vybrala pod stromček pre svojich blízkych, či známych, možnože, už mám jeden typ sa k tomu aj prikloním a možnože aj nie, keďže viem, že niektorí ľudkovia z môjho okolia môj blog pečlivo sledujú :) Neviem ako vy, ale ja si každý rok hovorím, že nebudem na poslednú chvíľu kupovať darčeky, a potom si trieskam hlavu, že som to mohla mať bez stresu dávno za sebou. Ako to prežívam teraz? Je zhruba mesiac pred Vianocami a ja nemám zatiaľ! žiaden darček. Už ma mdloby oblievajú, keď si predstavím tie davy ľudí, húfne sa predierajúcich po obchodoch a tie dlhočižné rady pri pokladniach. Ach to ja človek, ktorý sa nerád niekde prediera a v strese pod tlakom sa rozhoduje, nemám vôbec rada. Ako príklad takejto nechute vám spomeniem jarmok, poznáte to ľudia sa tlačia jedným druhým smerom...nechodievam na jarmoky, večne som hrešila, na všetko, na davy ľudí, na preplnené stánky, na nedostatok priestoru a času pre rozhodovanie. Vianočný ošiaľ za darčekmi mi pripomína také tie jarmoky, ale tak musím sa nejako premôcť a darčeky svojim blízkym a drahým zaobstarať. Síce väčšina vraví, že nič nechcú a nemám si robiť starosti, ale pre mňa sú to príjemné starosti, hoci s nepríjemným zákulisným pozadím. Ešteže existujú rôzne eshopy a ja si v pokoji  a pohodlí domova môžem prezrieť rôzne ponuky, porovnať si a vybrať ten naj darček pre každého. 
Prednedávnom som na stránke parfums.sk našla super sprievodcu darčekmi. Ak presne neviete, čo asi by bolo fajn a nechce sa vám preklikávať krížom krážom skrz pohlavie,druh výrobku značku a podobne, tuna to máte pekne rozdelené, vyberiete si, či hľadáte darček pre muža, ženu či deti, pohlavie dieťaťa. Pri dospelých si zvolíte charakterovú vlastnosť človeka, ktorého chcete obdarovať, ďalej si odškrtnete primeranú cenovú reláciu a už o pár sekúnd na vás vyskočia vhodné tipy na darčeky, samozrejme nemusíte si z nich vybrať ide len o nejakú ukážku toho, čo by asi bolo fajn. Ja som takto našla pár tipov pre mužov, a pre detičky a naozaj som zostala prekvapená, že parfums.sk takéto čosi ponúka, ale ovšem vždy som bola sebecká a skôr hľadela na seba a svoje potreby :)
***
Keďže mám 4-ročného synovca, ktorý sa narodil pár dní po Mikulášovi a meniny oslavuje začiatkom januára, mám to dosť komplikované a dosť nahusto :) Odkrútiť si všetky "darčkoidné podujatia"  v priebehu jedného mesiaca nezávidím, ale med lízať to nie je ani pre tých, ktorí darčeky dávajú. Alexko má však rád Autá, konkrétne Cars. Prekvapivým momentom pre mňa bolo, keď som si vďaka sprievodcovi našla vhodný darček pre synovca. Autá zbožňuje nie je čo riešiť, miluje penu do kúpeľa, takže Pena do kúpeľa a sprchový gél 2v1 je to ideálne pre môjho synovca. 
Nechcem škatuľkovať, že to poteší každého malého chlapca to nie, ale v ponuke nájdete aj Spidermana, Nemo, Toy Story, ale aj Barbie, Hello Kitty, Monster High či Disney rozprávky ako Na vlásku, Zvonilka /Tinkerbell - ak pozeráte Once Upon a Time, viete ktorú myslím :)/. Určite si pozrite rozprávkovú ponuku EP Line. Osobne sa mi však zdá trošku scestné do darčekových sád dávať toaletné vody, na čo je tak malým deťom vôňa?! Pre staršie slečny je vhodným darčekom vôňa ich idola, napríklad Justin Bieber - Someday.
Natrafila som na super pestrú ponuku The Simpsons pre chlapov. Ruku hore, kto nepozná niekoho komu je Homer nanajvýš sympatický. Videla som množstvo crazy darčekov na motív tohto fenomenálneho seriálu, cez ponožky, hrnčeky, tričká a podobne. Ako bonus k iným darčekom pravého nadšenca seriálu Simpsonovci určite poteší. V Simpsonovskej ponuke nájdete penu na holenie, gél po holení, sprchový gél, toaletnú vodu a dezodorant v spreji :)
Pre ženy nie je ťažké vyberať darčeky, aspoň ja to tak vždy tvrdím, na výber je neskutočné množstvo kozmetických a vlasových produktov, parfémov, nič nepokazíte šperkom, či inou čačkou mačkou. Mňa v poslednej dobe dosť láka Tangle Teezer kefa na vlasy.
Parfums.sk ponúka neskutočné množstvo kozmetických produktov určených prevažne pre ženy. Stačí sa porozhliadnuť, aké produkty používa vaša mama, sestra, či priateľka a určite nájdete v ponuke niečo vhodné pre ženu každého veku, typu pokožky, či preferovaného typu parfémov.

6 komentárov:

  1. Mne kupovat darceky nie je vobec tazke, pretoze ma potesi takmer cokolvek, od kozmetiky, cez bizuteriu, oblecenie, sviecky a ine somarinky :) Ved ktora zena by to nemala rada:D S Tangle teezerom som strasne spokojna, mam presne jeden kabelkovy a jeden vacsi na doma a uz sa necesem s nicim inym, takze vrelo odporucam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie peny do kúpeľa alebo sprchové gély sú strašne zlaté, videla som všelijaké aj pre dievčatá, dokonca ja mňa by potešili pod stromčekom :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tangle teezer doporucujem. Rozdala som ho uz celej rodine. Pozor na neoriginaly. Dostanete ho kupit aj u mna www.nadhernyobchod.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super príspevok! :)

    pozývam ťa na moju giveaway !:)
    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Justin nepatří mezi mé oblíbence, ale flakonek je úžasný, takže bych parfémem určitě nepohrdla, kdybych jej dostala :D :))

    budu ráda, když se zúčastníš mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovedaťOdstrániť