piatok 1. novembra 2013

Vyhodnotenie Giveaway: Prekvapenie od Rimmelu

Ahojte!
Ako som vám v zadaní Giveaway sľúbila, dnes vám prinášam jej vyhodnotenie :) Zapojilo sa vás vcelku dosť, čomu som veľmi rada. Vyhodnotenie som sa rozhodla zachytiť formou videa. Ale dala som si sama sebe bojovú úlohu, všetky komentáre skopírovať vo wordu, premazať texty, profilovky, nechať len nick a kontakt, ach jaaaj, ale všimla som si nejaké duple, preto som pár komentárov zmazala. Nakoniec sa vás teda zapojilo až 148! Škoda, že výherkyňa mohla byť len jedna...ktorá to bola? Pozrite si video!

Poprosím prepnúť na celý obraz  a nezabudnite na HD kvalitu. Meno výherkyne  nájdete cca 5 cm odspodu orámované tyrkysovou farbou :) 
Výherkyni zo ♥ gratulujem a dúfam, že sa jej prekvapenie bude páčiť. 
V niektorých komentároch som našla aj prianie zapojených, aby sa výherkyňa pochválila, čo získala. Tak ja budem len rada, ak sa s nami podelíš o výhru, napríklad na Fb stránke :) Ešte raz gratulujem a dúfam, že sa ti výhra bude páčiť :)

2 komentáre:

  1. Gratulace :)

    PS. Kdo nevyhrál, může si zasoutěžit u mě na blogu o hřejivý polštářek, krém a balzám na rty :3
    http://mariannebeauty.blogspot.cz/2013/11/gieaway-bitches.html

    OdpovedaťOdstrániť