streda 6. novembra 2013

Rimmel: GLAM´EYES 5 PAN

Ahojte!
Dnes by som vám rada bližšie predstavila novinku, ktorú si pre nás prichystal Rimmel. Je nám všetkým dobre jasné, že Rimmel rád inovuje a tento raz tomu nie je inak. Na rad prišli tiene Glam`Eyes, ktorých paletka teraz skrýva 5 tieňov, vďaka ktorým získate možnosť vykúzliť si krásne líčenie. Dostupných je až 6 variácií! 
Tiene sú vytvorené revolučnou hybridnou metódou, ktorá v sebe spája krémové a pudrové zloženie pre dokonalý look. S hodvábnymi očnými tieňmi docieliš oslňujúci vzhľad. Môžeš si vytvoriť jemné denné, ale aj výrazné večerné líčenie. Pre výraznejšie a sýtejšie farby sa nemusíš báť vyskúšať mokrý efekt. Paletky sú inšpirované Londýnom a každá z nich ti ponúka 4 odtiene + piaty uprostred, ktorý dodá tvojmu líčeniu korunku krásy. Paletky sú vhodné na každú príležitosť. Vybrať si môžeš či už zo zemitých odtieňov, ale aj ružových, fialových, šeodhnedých či zelených tónov. Úplne top sú pre mňa šedo-čierne tiene so zlatou uprostred. Súčasťou balenia tieňov je aj obojstranný aplikátor s precíznym hrotom, ktorý môžeš použiť aj na nanášanie tieňu ako ceruzky :)
Dostupné odtiene: viď obrázky
Cena: 6,49 Eura.
021 Golden Eye
022 Brixton Brown
023 Foggy Grey
024  Pinkadilly Circus
025 Victoria`s Purple
026 Greenwich
Čo na ne hovoríte? Páčia sa vám? Ja by som si vedela vybrať. dostupné sú zatiaľ len v eshope na rimmel.sk Ja si radšej počkám, kým prídu do drogérií. Naživo je naživo :) Ale odtien 021 Golden Eye ma veľmi láka a fascinuje :)

3 komentáre:

  1. Ja by som brala 022 Brixton Brown :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. golden eye mi pripomína paletku 4eyes od pupy, ktorú som nedávno vo svojom bazáriku úspešne predala. sakra. :D ale zakazujem si kupovať ďalšie tiene. hociiii, foggy grey by ma celkom potešil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě láká Brixton Brown a Vicotria's Purple. :D

    OdpovedaťOdstrániť