piatok 1. novembra 2013

Glamour nail art with Dermacol

Ahojte!
Dnes som si pre vás pripravila jeden krásny nail art, ktorý spojím aj do takej mini recenzie dvoch lakov na nechty, ktoré si našli hniezdočko pri ostatných lakoch na nechty, ktoré vlastním. Tie, ktoré ma trošku poznáte viete, že laky na nechty sú mojou úchylkou, vlastním ich vyše 150 a mám strašnú dilemu, keď si chcem lakovať nechty, pretože neviem, ktorý použiť. Preto sa vždy snažím zakomponovať do manikúry viac lakov, nech mi nestoja zbytočne v šuflíku. Veď na to ich mám, aby som ich ukazovala no nie? :) Niektoré laky sú skvelou pomôckou a nevyhnutnou záležitosťou a niektoré slúžia na ozdobu a ukazovanie. O oboch skupinách lakov na nechty bude dnešný post.
Base Coat
Podlak pre vytvorenie základnej vrstvy na nechte, ktorý okamžite vyhladzuje a ošetruje povrch nechtu. Kalcium a panthenol posilňujú a spevňujú nechty, zabraňujú ich lámaniu a vysúšaniu.

Objem: 10 ml.
Cena: 3,79 €.

Prvý lak na nechty patrí do skupiny skvelých pomôcok. Podkladové bázy si našli svoje uplatnenie aj vo svete nail artu. Veď ani dom nestaviame od strechy :) Podlak je skvelým základom pre nail arty, ale používam ho len tak, na spevnenie nechtov. Lak sa síce vo flaštičke javí ako taká hnedastá tekutina, no po nanesení na necht je klasicky priesvitný. Nechtom dodá pevnosť, no neviem posúdiť akej kvality, som totiž zástanca toho, že každá vrstva laku, hoc aj obyčajného dodá nechtu nejaké to spevnenie. Moje nechty sú lámavé, štiepia sa, takže ma veľmi potešili výživné zložky, ktoré lak obsahuje. Sú takým príjemným bonusom :)
Base Coat spevňujúci lak s kalciom
Glamour Sparkling
Farebné laky s trblietkami dodajú nechtom krásny pestovaný vzhľad. Inovatívne zloženie v kombinácii s jedinečným plochým štetčekom zaistí jednoduchú a rovnomernú aplikáciu. Dobre k nechtom prilne a zaschne. Po nanesení vytvorí na nechte hladký, veľmi lesklý povrch.

Objem: 10 ml.
Cena: 3,79 €.

Glamour Sparkling je fenomenálny lak na nechty, plný krásnych a iskrivých mini piďi trblietok. Pre krajšie a efektnejšie nechty je nutné naniesť aspoň dve vrstvy. Lak schne pomerne rýchlo a doslova rozžiari vaše nechty. Dá sa použíť ako klasický lak, alebo si ním osviežiť nail art. Čo ma trošku mrzí je odlakovávanie, ktoré ide trošku horšie, ale ako fajn, dalo sa to čakať. No, trblietky ostávajú kade tade v okolí nechtu. Trošku ma sklamalo balenie lakov, ktoré sa šúcha neskutočne rýchlo dolu a kazí tak estetický dojem flaštičky. Base Coat ma rozmazaný popis a na Glamour Sparkling dokonca nie je vidieť už nič :(
Lak na nechty Glamour Sparkling, odtieň 01
Nechty som si nalakovala Base Coatom od Dermacolu a po pár minútach som prešla k vytváraniu nail artu. Na nechty som naniesla jednu vrstvu krémového laku od Pupy z kolekcie 50´s DREAM- 110 Rose White. Za pomoci hubky som následne na necht nanášala lak Glamour Sprakling od vrchu smerom do stredu v troch vrstvách, nechala som nechty chvíľku schnúť, následne som ich prešla už len Top Coatom. Toľko k lakom na nechty, nechám hovoriť fotky...lepšie raz vidieť, ako stokrát počuť :)

4 komentáre:

  1. Mohla si si očistiť vatovou tyčinkou aspoň okolie nechta, o záderoch nehovoriac. Vyzerá to nepekne. Sorry.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby si citas text pozornejsie, vsimnes si ze sa odlakovava fakt trosku horsie a trblietky zostavaju naokolo,..co sa tyka zaderov... hold chtiac nechtiac sa objavia

      Odstrániť
  2. vyzerá to pekne, aj sa mi páči, že to má až 10 ml, síce v mojom prípade, by asi stačilo aj 5 :D aby som to stihla minúť, lebo u nás všetky laky bez ohľadu na značku strašne rýchlo tuhnú a som z toho zúfalá

    OdpovedaťOdstrániť