sobota 9. marca 2013

Zoeva: 316 Classic Liner

Ahojte!
Pamätáte sa na to, keď som vám cca 2 mesiace dozadu predstavovala nové štetce, o ktoré Zoeva rozšírila svoj sortiment? Ak nie, článok si môžete pripomenúť tuna ... Ja vám dnes bližšie predstavím jednu z noviniek medzi štetcami. Je ňou štetec na očné linky.

" Devine line "

Kozmetický štetec na vytvorenie klasickej, sexi očnej linky. Vytvorte si zvodné mačacie oči ľahko a rýchlo. Jemná, flexibilná nylónová špička pre profesionálne a výrazné orámovanie očí. Mňau...
ZOEVA je odraz radosti a zmyslov každej ženy.
ZOEVA znamená, vážiť si samu seba, svoju
individuálnu krásu a silu zvádzania.
ZOEVA je kreativita a intuícia.
ZOEVA je úžasný svet farieb a neustála potreba
hľadania nového.
ZOEVA je prejav ženskosti a životnej radosti.
ZOEVA je harmónia a láska.


Štetec ma zaujal už na prvý pohľad ako mi prišiel. Bol zabalený v krásnom čiernom puzdre s ružovým "zipsom." Toto puzdro z prednej strany zdobí nové logo Zoevy. Inováciou prešli aj štetce, ktoré sú vyrobené z veľmi kvalitných materiálov - napríklad miesto hliníku je použitá pevnejšia a odolnejšia mosadz a taktiež drevené rúčky prešli 6 vrstvovým lakovanim / takže aj keď budú 2 týždne namočené vo vode, zachovajú si svoj tvar/.  Neviem toto som  neskúšala a ani sa nechystám :)
Štetec má krásnu čiernu rúčku, ktorej farbu dopĺňa strieborný shimmer. Po prechode od mosadznej k drevenej časti rúčky sa vám predstaví štetec svojím identifikačným číslom a názvom. Koniec štetca tiež zdobia strieborné texty, z jednej strany ZOEVA a strany druhej slogan: COLOR. LOVE. MAKEUP. 


Nylonové štetinky, ktoré má štetec v sebe zabudované sa veľmi prirodzene prispôsobia línii oka, čo zaručuje presné a rýchle nakreslenie dokonalej linky. So štetcom sa mi veľmi príjemne manipulovalo, jeho dľžka je veľmi praktická, dobre padne do ruky, nešmýkal sa mi medzi prstami - totiž ja nie som veľký expert, čo sa kreslenia linie týka, takže sa vždy trošku od stresu aj zapotím :) Spočiatku som sa zľakla objemu štetiniek, som zvyknutá na tenšie štetce, čo sa líčenia, či kreslenia liniek týka. Ale už na prvý pokus sa mi podarila nakresliť takmer dokonalá linka a po pár pokusoch som sa so štetcom veľmi spriatelila, takže mi kreslenie ide jedna radosť. 
Dĺžka: 15.8 cm
Vlas: Nylon.
Cena: 5,20 €.

Čo vravíte na nové štetce, ktoré nám tento rok Zoeva predstavila? Mali ste možnosť niektoré z nich vyskúšať alebo si len plánujete, niektoré z nich zaobstarať? Ak áno ktoré? 

6 komentárov:

  1. Ten štětec vypadá hezky, já mám v plánu si od zoevva objednat tu bambusovou řasu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zoeva má naozaj najlepšie štetce:) pekný článok:)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný štetec:) mám v pláne si objednať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taktiež by sa mi taký zišiel... Zoeva má skvelé štetce

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňa od zoevy sklamala jedna paleta, tak som dosť skeptická voči celej značke, ale chcela by som si kúpiť štetce, chystám sa na to už dlho, len sa zase bojím len tak z netu, keď niečo nemám overené... ale vyzerá super štetec :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslis tu velku co si potom aj predavala? Ja mam z Ebayu taku za 10 eur ci ako, ale tiez nic moc, s bazou cosi chyti, no nepouzivam ju takmer vobec, a celkovo, na paletky nie som velmi ladena, radsej mono alebo duo tiene uprednostnujem

      Odstrániť