sobota 30. marca 2013

Versace: Versus

Ahojky!
Dnes sa opäť raz bližšie pozrieme na zúbok z jednej vôní, ktorú veľmi môžem. Patrí do rodinky Versace a zatiaľ je žiaľ u mňa na poličke jedináčikom. No veľmi si ma získala a dovolím si tvrdiť, že časom pribudne  na moju poličku aj nejaká ďalšia vôňa  z dielne Versace. Dnes sa budeme venovať vôni, ktorá ma zaujala ako svojim fialovým flakónom, tak aj svojím zložením.

„Versus je čistá energia. Chcela som vôňu, ktorá by vyjadrila silný kontrast romantickej, no predsa drsnej ženskosti. Táto intenzívna vôňa je venovaná žene, ktorá si rada trúfa.“

Donatella Versace
Vôňa, ktorú vám dnes predstavujem nesie názov po svojim predchodcovi z roku 1992 - Versus. Zloženie je však už nové, svieže, hravé a nabité energiou. Základná myšlienka, ktorá sa niesla pri tvorbe parfému, bola založená na kontrastoch. Názov vône - Versus = kontrast - nám naznačuje, že oproti sebe tvorcovia parfému postavili jemnú romantiku a drzú ženskosť.
Versus, ktorú vám dnes predstavujem sa zrodila v roku 2010. Prechádza od romantiky, nežnosti a jemnosti až k drsnej ženskosti. Od punku k jemným melódiám, presne ako nálady ženy, ktorá rada prijíma nové výzvy. Ženy, ktorá je plná energie, rada si užíva život plným dúškom, ale aj napriek tomu zostáva vo svojom vnútri nežne ženská.
Zloženie Versace Versus:
Hlava: kumkvát, badyán, jablko, citrusové plody.
Srdce: kvety pomarančovníka, madagaskarský jazmín, ruža Centifolia.
Základ: ambretové semienka, pačuli, pižmo.
Svojim rafinovaných zložením môžme Versace Versus zaradiť medzi kvetinovo-ovocné vône. Vrchné akordy parfému Versus sú charakteristické sviežosťou a iskrivosťou citrusových plodov, ktorých tóny sa snúbia s intenzívnou  vôňou čerstvo odtrhnutého jablka. Hlavu vône dopĺňa energia a vitalita vzácneho kumkvátu s unikátnou sladkosťou badyánu. 
Kvetinovú krásu ženského srdca je plné luxusu  v podaní vzácnych kvetov. Lahodnú zmes malých bielych kvetov jazmínu z Madagaskaru a opojnej ruže Centofilie dotvára dynamický kvet pomarančovníka.
Základ vône Versus odhaľuje tajuplnú a príťažlivú podstatu parfému. Provokatívnu vôňu tajomstva charakterizuje zmes akordov ambretových semienok,omamného pačuli a opojného pižma.

Dizajn flakónu sa vracia k hre na protiklady, ktoré vyjadruje za pomoci premien: od chladnému k hrejivému, od klasiky k drzosti, od vznešenosti k dekadencii. Vôňa je uzavretá v krištáľovom flakóne, na ktorého prednej strane sa hrdo v srdci vône ktvie logo Versus, ktoré rozžiaruje flakón vrúcnou zlatou farbou.  Flakón  parfému svojim jednoduchým oválnym tvarom pôsobí nadčasovo a vyžaruje typický Versace štýl. Vrchnáčik parfému je modro-fialovej farby, ktorá je označovaná ako piata esencia fialovej. Fialová farba zahaľuje flakón vône do rúška tajomstiev a zároveň v nás prebúdza túžbu spoznania. Živá príťažlivosť vône sa odráža v hlbokom energickom nádychu tmavých tónov, ktorý sa stráca v priehľadnom závoji fialového odtieňa. Silná farebná nuansa, trblietavý efekt, neočakávané kontrasty. Tieto výrazné znaky tvoria neodolateľný flakón vône Versus.
Versace - Versus používam už asi tretím rokom. Prvýkrát ako som sa s ňou stretla sme si hneď padli do oka a naše puto stále pretrváva. Versus je veľmi zaujímavá príťažlivá a zmyselná vôňa. Svieža, kvetinová, jemná a sladká zároveň, cítim sa s ňou veľmi dievčensky, inokedy zase ako mladá dáma. Vôňa je veľmi moderná, výnimočnám cítim sa s ňou veľmi prirodzene. Vždy keď ju mám na sebe mi ju okolie chváli. V prvých chvíľach je Versus skôr svieža, no postupne sa začnú uvoľnovať sladunké kvetinové tóny a stáva sa viac vôňou romantickou. Vôňa ma skvelú výdrž, až prekvapivo dlhú na to, že je to len toaletka :)
***
V úvode dnešného článku som vám spomínala, že si plánujem kúpiť z rodinky Versace ďalšie vône. Ktoré sú vaše obľúbené a prečo by ste mi ich odporučili? Máte niektorá konkrétnu skúsenosť s Versace - Versense a Versace - Vanitas? Tieto dve vône, hlavne tá Vanitas ma už dlhšiu dobu nesmierne lákajú. 

5 komentárov:

  1. Versace vonu som mala doteraz iba jednu a to staru otrepanu klasiku- Bright Crystal. Je pekna, hodi sa mi na leto. Ja som zavisla na Chloe parfemoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. túto voňavku od versaceho dnes vidím prvý krát :)

    OdpovedaťOdstrániť