piatok 8. marca 2013

Skin79: Hot Pink

Ahojte kočky moje!
Dnes som si pre vás prichystala recenziu na miniatúrne balenie bb creamu Skin 79: Hot Pink a vzorku Skin79: VIP Gold, ktoré mi na zrecenzovanie poskytol bbcreamshop.sk. Ani neviete, ako veľmi som túžila otestovať iné ako drogériové BB krémy, ktoré zaplavili náš trh, túžila som spoznať a otestovať pôvodcu týchto našich bb krémov a vyskúšať na vlastnej koži pravý ázijský BB cream.


Najskôr sa vyjadrím k Vip Gold, nakoľko táto vzorka mi stačila na jedno použitie, budem trošku stručnejšia :)
Skin79: VIP Gold
Chráni, regeneruje a upokojuje pokožku.
Make-up a vyživujúci krém v jednom.
Skrýva pehy, akné, jazvy a nečistoty.
Pre suchú a/alebo zrelú pokožku.

Je vhodný pre zrelšiu, či suchú pleť, tá moja je skôr normálna až zmiešaná, ale i napriek tomu som nevidela žiaden problém pri použití tohto BB creamu. Veľmi dobre sa mi rozotieral a navyše príjemne voňal. Odtieň sa veľmi dobre prispôsobil pleti, ktorá pôsobila prirodzene, zjednotene a rozjasnene:) Krytie je pre mňa dostačujúce, nemám žiadne veľké nedokonalosti, dokonca mi zjemnil sýtosť pieh, čo ma potešilo, pretože sa mi na mne nepáčia... 

Skin79: Hot Pink
Chráni, regeneruje a upokojuje pokožku.
Make-up ani hydratačný krém už nebude potrebný.
Kamufluje pehy, akné, jazvy a škvrny na trvári.
Pre mastnú a normálnu pleť.

Keď sa tak nad tým zamyslím, oba BB-čka sú si veľmi podobné, no mne vyhovuje viac Hot Pink, veď je predsa len určený aj pre môj typ pleti. Oba veľmi dobre hydratujú, zámerne som nepoužila pred líčením žiaden krém, či hydratačné sérum alebo bázu, aby som mohla dobre odsledovať, ako na moju pleť pôsobí samotný BB cream. Konzistencia je tiež rovnaká a aj odtieňovo si sadli. Hot Pink sa príjemne rozotieral a prispôsobil sa tónmu mojej pleti. Pleť nadobudla jednotný tón, ktorý pôsobil veľmi prirodzene, akoby som ani nepoužila žiaden make up. Veľmi sa mi páči bielaci účinok, pretože pri drogériových BB krémoch sa mi takmer u všetkých stalo, že moja pleť nadobudla oranžový podtón, ktorý vôbec nepôsobil pekne  a to som skúšala svetlé, či najbledšie odtiene.. Ale spät k Hot Pink veľmi ľahko a rýchlo som s ním docielila takmer dokonalú pleť, po nanesení na pleť vytvoril iba jemnú vrstvu make upu, nezlieval sa do jemných vrások, ani nezaliezal do pórov, ktorých mám na nose požehnane... tie sa po nanesení BB creamu minimalizovali, pleť navonok pôsobila krásnym a zjednoteným tónom, použitie púdru nebolo nutné, pleť pekne zmatnil. Oba BB- čka obsahujú navyše SPF 25, čo je super! 


Máte skúsenosť s ázijským BB-čkami? Aké sú vaše skúsenosti s nimi?

6 komentárov:

  1. Mám vzorečky obou, ještě jsem je nepoužila :) V plném balení jsem si pořídila BB Dram Girls a jsem docela spokojená :) ale znovu už ho asi nekoupím, potřebovala bych o trošku větší krytí...Ale jinak ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čekám na vzorečky Missha a jsem moc zvědavá když budou fajn tak objednám mají 20ml za 180kč

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Missha je super značka, taky si ji chci ozkoušet

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja s ním spokojná teda vôbec nie som..škoda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) pehy sú super a už len málokedy sa stretnem s tým, že niekto povie, že sa mu nepáčia...mi to pripomenulo moju kamarátku zo zš, ktorá sa ich snažila strašne moc zbaviť a stále plánovala, že keď bude dospelá pôjde na nejaký kozmetický zákrok, ktorý by mal pleť vybieliť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to zase neplanujem:D ani som nikdy neplanovala...len takto sa mi pacia teraz, ale v lete ja neviem opalim sa dohneda a tvar mam bielu a pehy mi viac vystupia viac ich vidno su hnedsie, to sa mi nikdy nepacilo...aj sa najskor do cervena chytim a taka blba plet na tvari, brat je cely pehavy to by som duplom nechcela, ale ma rysave vlasy, tie som mu zase zavidela vzdy :)

      Odstrániť