štvrtok 6. apríla 2017

Skin in Balance dermatologický krém na ruky s 5 % olivového oleja a 3 % urey

Najpoužívanejším kozmetickým produktom, ktorý nie je dekoratívneho charakteru, je zrejme krém na ruky. Dovolím si tvrdiť, že minimálne jeden vlastníme každá jedna z nás, dokonca si myslím, že je aj pravidelnou súčasťou obsahu našich kabeliek.
Je len na nás, po akom kréme na ruky siahneme, predovšetkým ho však vyhľadávame, keď nás trápia suché, či popraskané ruky. Práve krém na ruky je takou prvou pomocou, ktorá prinesie rukám úľavu a je pre ne akýmsi balzamom. Dnes sa spolu bližšie pozrieme na krémik na ruky z dielne prírodnej kozmetiky Skin in Balance. 
Skin in Balance dermatologický krém na ruky s 5 % olivového oleja a 3 % urey

Kombinácia účinných látok 5% olivového oleja a 3% urey vyhladzuje a regeneruje suché a popraskané ruky. Zmierňuje svrbenie. Ideálna doplnková starostlivosť pri eurodermatitíde. Odporúčané dermatológmi. Bez pridaných farbív, silikónových a parafínových olejov. Dermatologicky testované.
Krém na ruky s obsahom olivového oleja a urey ma prekvapil svojím objemom. Som zvyknutá na menšie balenia krémov na ruky, ale potešila som sa množstvu 100 ml, nakoľko krémy majú u mňa veľmi veľkú spotrebu. Krém na ruky patrí pod prírodnú kozmetiku Skin in Balance a aj jeho balenie sa nesie v prírodných tónoch. Bielo - zelená tuba, ktorá je v strede doplnená o kvapky olivového oleja a urey. Krémik je založený na prírodných zložkách, je dermatologicky testovaný, neobsahuje žiadne farbivá, silikónové či parafínové oleje. Je vhodný aj pre citlivú pokožku.
Krémik Skin in Balance je klasicky balený v tube. Používa sa následným vytlačením potrebného množstva na pokožku rúk. Konzistencia krému je vcelku hutná, ale ľahko sa rozotiera. Vôňa krému na ruky sa nesie v príjemných prírodných esenciách. Po nanesení krému mám na rukách jemný chladivý pocit, po ktorom nasleduje akási úľava pre moje ruky. Napätosť a suchosť ustupujú do úzadia. Pár minút po aplikácii pociťujem na rukách krémovosť. Avšak ruky nezostávajú mastné, iba zvláčnené, hydratované a predovšetkým upokojené.

1 komentár:

  1. Ten vyzera naozaj dobre ja takéto vyhľadávam na tie moje suche ruky a tiež som akurát pridala článok o krémoch na ruky:)

    OdpovedaťOdstrániť