štvrtok 23. marca 2017

Armani: Acqua di Gio Pour Homme toaletná voda pre mužov

Ahojte!
Dnes tu mám pre vás voňavučkú recenziu a tip na darček pre vašu polovičku v jednom. Vône Armani sa ku mne dostávali takou obklukou. Náhodne som sa stretla s ľuďmi, ktorý mi zavoňali a tá zmes esencií si ma získala natoľko, že som túžila sa s ňou zoznámiť na vlastnej koži. Priateľ je futbalista, po zápase sa ešte upravovali pred zrkadlom  a zašomral, že si zabudol zbaliť sprej. Kamarát mu požičal dnešnú testovanú vôňu - Armani Acqua di Gio Pour Homme.  Neskutočne sa mi táto vôňa zapáčila a rozhodla som sa, že s blížiacimi priateľovými meninami mám vyrišenú dilemu, čím ho obdarovať. Rozhodnutie bolo jasné a voľba padla na túto senzačnú toaletku.
Armani Acqua di Gio Pour Homme 

Vôňa, ktorá vyvolá spomienky na letnú dovolenku. Kvetinovo-ovocná „oceánová” vôňa plná života, s bohatou dušou. Svieži, priezračný a jagavý výtvor, inšpirovaný prírodnými živlami, morom a vetrom, vyjadruje návrhárovu hlbokú lásku k všetkému, čo vytvorila príroda.
Zloženie Acqua di Gio Pour Homme:

Hlava: pomaranč, limetka, mandarínka, jazmín, bergamot, citrón
Srdce: cyklamén, muškátový oriešok, rezeda, koriander, fialka, frézia, broskyňa, hyacint, ruža, morské tóny.
Základ: ambra, pačuli, dubový mach, céder, biele pižmo.
Dizajn vône nie je zbytočne prezdobený. Avšak pánske vône si ani neviem predstaviť v nejakom vyšpekovanom flakóne. Armani vsadil na jemnú eleganciu muža, ktorý je sebavedomý a má rád svoju slobodu. Flakón je veľmi jednoduchý, no zároveň precízne navrhnutý. Krásne oblé tvary, ktoré akoby vybrúsila slaná morská voda. Jemná priehľadnosť flakónu, šedé popisy, matný strieborný vrchnáčik. Farebnosť je tón v tóne, v súlade s prírodou. K vzhľadom celkovej kompozícii vône a príbehu, ktorý sa k nej viaže, si dovolím tvrdiť, že autor  sa inšpiroval aj v tomto prírodou. Piesková pláž, naplavené drevo vyblednuté od slnečných lúčov, krásny inšpiratívny motív pre vznik pre mňa dokonalej pánskej vône.
Ako som už spomínala v úvode článku vôňa ma opantala a na mojom priateľovi mi neskutočne voňala, tešila som sa ako malá, keď rozbalí darček, pretože sa s vôňou už stretol a páčila sa mu, vedela som, že sa mu aj darček k meninám bude pozdávať.

Vôňa bola vytvorená ešte v roku 1996 Albertom Morillasom, takže je overená časom :) Alberto bol inšpirovaný krásoi Pantelleria, kde strávil svoju dovolenku. Vytvoril tak vôňu plnú slobody, vetra a vody. Vôňa je krásne namiešaná, veľmi harmonická, jemne sladká, korenistá a citrusová zároveň. skvelá kompozícia pre naše zmysly, ktoré nás pohladia ako rozpálenú pokožku hladí jemný letný vánok. 
Ešte dávnejšie predtým, než som sa takto náhodne dostala k pánskej verzii, som aj počas jednej silvestrovskej akcii mala možnosť stretnúť sa s verziou pre ženy, ktorá mi vždy mátala hlavu, ale ako si som stále odolávala. Keď však priateľ spotreboval svoju prvú vôňu, blížili sa jeho narodeniny a ja som sa rozhodla pre objednávku znovu a do košíka som prihodila aj Armani Acqua di Gioia parfémovaná voda pre ženy. Na recenziu tohto parfému sa môžete tešiť v blízkej budúcnosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára