utorok 21. apríla 2015

L´oréal Paris: Očné tiene Color Riche L`ombre Pure

Ak chceš svoje líčenie iba jemne podčiarknuť alebo potrebuješ tieň, ktorý ti krásne rozjasní pohľad a skvelo sa hodí k akémukoľvek inému očnému tieňu stačí siahnuť po klasike. Jemný nude odtieň nie je nikdy na zahodenie, dá sa s ním doslova čarovať! Presne o takomto mono tieni bude dnes reč, ale zameriam sa bližšie aj na ďalší tienik z kolekcie Color Riche v takom nazvime to metalickom prevedení.
Vlastnosti očných tieňov Color Riche:
· príjemné, zamatovo jemné očné tiene,
· odolávajú oteru i teplu,
· jednoduché nanášanie,
· neparfumované,
· hypoalergénne (minimalizuje alergické reakcie).
V dnešnej recenzii sa bližšie pozrieme na dva odtiene očných tieňov Color Riche - béžovo - zlatistý perleťový tieň v odtieni 206 Nude a metalický odtieň - 502 Lumiere. Oba odtiene sa ukrývajú v krásnom balení štvorcového tvaru s priehľadným viečkom, takže odtieň krásne vynikne. Balenie sa pýši exkluzívnym zlatým rámom, zadná časť tieňov je klasicky čierna s popisnou informáciou. Tiene prekvapia svojím zložením, ktoré je púdrovo - gélové.
Textúra tieňov je dokonalá, som zvyknutá, že pri takto perleťových odtieňoch mám trblietky naprášené kade - tade, ale tieto tieniky vôbec neprášia! Skvele priľnú k viečku a držia tam, kde aj majú. Počas dňa sa mi nestalo, že by sa časom zliali do záhybov očného viečka. Musela som ich skúsiť aj bez podkladovej bázy, nakoľko nie všetky sme prepadli ich používaniu. S bázou je líčenie ešte krajšie, pigmentácia je trošku zosilnená. 

Tiene sa dajú skvelo použiť samostatne alebo aj v kombinácii s iným. Odtieň Nude rada nosím len tak na denné líčenie, keď idem žiť tam volím kombináciu Nude s Lumiere odtieňom. Krásne sa dajú spolu tieňovať, prechody nie sú vôbec viditeľné.

3 komentáre:

  1. Po týchto tieňoch som pokukovala už v čase, keď ešte u nás neboli dostupné. Odrádza ma na nich však cena :( Ale sú fakt nádherné.
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja mám ten tmavý. odrádzala ma cena, ale je to skvelý tieň, má nádhernú konzistenciu a je využiteľný ako crease tienik ku každému jednému líčeniu

    OdpovedaťOdstrániť