nedeľa 30. júna 2013

Testujeme spolu s AVONOM

Ahojte! 
Ako už nadpis dnešného článku naznačuje, dostala som ponuku, ktorá sa tak ľahko odmienuť nedá :) Avon prichádza na trh s revolučnou riasenkou, ktorá ma zaujala už, keď som ju pred pár dňami videla kolovať svetom internetu. 
Aké prekvapko ma čakalo včera v mailovej schránke?
Špirálu môžem vyskúšať ja a spolu so mnou 9 báb, ktorým špirálky posuniem ďalej. Rozhodla som sa obdarovať pár blogeriek, ktorých názor si cením a nemali to šťastie, ktoré sa dostalo mne.
Zostalo však pár kúskov (5), pre vás moje verné čitateľky!
Preto ak máte záujem stať sa testerkou špirály Mega Effects spolu so mnou, zapojte sa do komentárov pod týmto článkom. Budem rada, ak kliknete na tlačítko PÁČI SA MI TO pod článkom, tiež by som uvítala, ak sa stanete GFC členom môjho blogu, ak ním ešte nie ste. Tentokrát je giveaway žiaľ len pre SR.
Komentár by mal obsahovať vašu mailovú adresu, aby som vás vedela  v prípade výhry kontaktovať!
Čas na zapojenie sa máte do 5.júla, aby som si počas víkendu mohla skompletizovať balíčky pre vás a ihneď vám ich zaslať.
Zapojením sa zaväzujete, že mi zašlete spätnú väzbu na testovanú riasenku! Váš názor a skúsenosť sú pre nás dôležité.

70 komentárov:

  1. Tak tak by mě určitě zajímala!! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jooj, dúfam, že budem medzi vybranými testerkami, lebo toto je fakt mega :D
    takto nejako si predstavujem prvú riasenku na svete :)
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, hrozně ráda bych ji vyzkoušela.
    I.am.rumplestiltskin@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Novinka ma zaujala a určite by som rada testovala. alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a tak vyskusam stastie, lebo vyzera super :) MonikaKrogmanova26@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :) Úžasná novinka! Nedávno som ju aj ja niekde videla a som fakt zvedavá aká je :)

    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem ťa dlho bolo by skvele ju vyskúšať tak skúsim šťastíe :))

    fashionparadis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerá zaujímavo, som zvedavá aka je.

    emka.holubova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Rada by som ju vyskúšala :)

    nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Fúúúú, tak to by som rada skúsila :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wau :) rada by som ju skúsila zjancovicova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. teda aj mna velmi zaujala a rada by som ju vyskušala.:) som zvedava nanu :
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vyzerá teda zaujímavo :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Wow :D vyzera super
    Sledujem dlhsie, like
    Mail: sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. rada by som ju vyskúšala, ešte nidky som nič podobné nevidela :)

    romana.roznikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. rada by som vyskúšala túto novinku
    hlavinkovalubica@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak ta vypadá luxusně,musí bejt určitě skvělou příležitostí vyzkoušet něco novýho:D ráda bych jí taky vyzkoušela ,vypadá fakt originálně :)

    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. velmi zaujimave,parada
    z.pechacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. velmi zaujimave,parada
    z.pechacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Juuu tú chcem vyskúšať! :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. tak takuto riasenku som este nevidela rada by som vyskusala dufam ze sa podari kee.ty@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Musím říct, že vypadá víc než zajímavě a jsem na ni víc než jen zvědavá. Docela respekt z takové inovace :)

    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tak takéto niečo som ešte nevidela :D určite by som ju rada vyskúšala :)
    kristina.konkolova@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Vyzerá to zaujimavo. Rada by som ju vyskúšala. :)
    fritzmanova.j@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Rada by som ju vyskúšala.

    priatelia.ludasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. fuuuha to co jeee? tak to by som si veru skusila :D neviem si to v realne ani predstavit! :D

    killer@privatnet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. vyzerá to riadne zaujímavo :D

    natasa.findrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ja sledujem aj cez gfc ale hlavne cez bloglovin už dlho :) ja mam monost objednavat z avonu takže kebyže ma nevyberieš, tak si počkám na vaše reakcie a poprípade si ju objednám. Každopádne, tiež mám blog a rada by som vyskúšala túto novinku, aj ked pravdupovediac vyzerá to naozaj veľmi zvláštne. :D

    sima.slosarova@gmail.com
    blog:www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Velmi netradicna maskara... urcite stoji za vyskusanie :)
    Clanok som "lajkla" tak sa mi postasti
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. lizzy-fashion@centrum.sk
    túto riasenku by som chcela veľmi skúsiť

    OdpovedaťOdstrániť
  32. toto je zaujímavé, čo ešte nevymyslia :D
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Najlepšia špirála, i keď som ju nevyskúšala aspoň vzhľadovo je najlepšia =D!
    baska008@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Určite by som ju rada vyskúšala, lebo dobrú riasenku je umenie nájsť. /Aspoň pre mňa/. zrjana77@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. riasenka vyzerá naozaj zaujímavo, najprv som sa pozastavila nad názvom, strašne mi evokuje testovanie na zvieratách (neviem prečo), ale za testík to stojí. aj ja by som mala záujem, blog sledujem už dlhšiu dobu, čítam pravideľne a hlavne sa nechávam inšpirovať a beriem si z toho to čo ešte ja neviem.
    kontakt - anetsparadise.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. karmenka@centrum.sk
    Vyskusam rada! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. waw, v prvom monetne pozerám, že to čo je :-)
    Každopádne, určite by som rada vyskúšala a porovnala :-)
    stina@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Rada by som vyskúšala...=) vyzerá veľmi dobre...=)

    zuzik0702@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. určite by som ju rada vyskúšala :) láka ma ten vzhľad riasenky :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. vyzerá to zaujímavo =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Dúfam že budem jedna z tích 9 čo ju vyskúšaju preto sem píšem email : sadnrika141@azet.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. veronika012@centrum.sk .. Určite by som ju veľmi chcela vyskúšať,vyzerá super. Ak sa mi nepodarí získať ju u teba, tak by som si ju zaobstarala inak. Ale fakt by sa ma potešila :)článkok som ti laikla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Pozerala som na ňu na stránke Avonu a som na ňu strašne zvedavá... Veľmi rada by som sa zapojila do testovania tejto revolučnej maskary, je to niečo úplne iné ako doteraz poznáme a preto som z nej tak hotová... Môcť ju tak otestovať, to by bol skvelý darček k včerajším promóciám, keď sa už na mňa rodičia vykašľali..

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Táto riasenka vyzerá ozaj zaujímavo, celkom som zvedavá,takže si idem držať palce :)
    sunnytear@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  45. rada by som ju vyskúšala, lebo vyzerá super sedlkovmartina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. to vyzerá fatálne rada by som vyskušala :)

    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. wow to vyzerá zaujímavo, rada by som to vyskúšala

    szandika1567@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Aj ja chcem vyskusat, vyzera super a prakticka:-)
    sonjaeyes@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Škoda že není pro čr :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  50. fúúúú, vyzerá fakt zaujímavo, rada by som ju vyskúšala...
    vierocka.hr@gmail.com
    tiptopday.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  51. vyzerá dosť divoko, som zvedavá ako to funguje :)
    keksik777@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  52. no to je super rada by som ju odskusala a ohodnotila dufam ze ma vyberies :)
    olga.petrikova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  53. sledujem :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. sledujem :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. vyzera velmi zaujimavo
    silviaoravcova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť