piatok 21. júna 2013

Nivea: Telové mlieko do sprchy

Ahojte!
Fúú, neviem ako vy, ale ja jediné, čo si v týchto horúčavách užívam plnými dúškami je dobrá sprcha, a to minimálne 2x za deň :) Dnes som si už svoju várku dopriala a pri sprchovaní mi napadlo, že som mala dostatok príležitostí a nadobudla som skúsenosť s novinkou, ktorú na trh nedávno priniesla Nivea - telové mlieko do sprchy! Priznám sa, keď som sa dozvedela, aká novinka sa chystá, nevedela som sa dočkať chvíle, kedy ju budem môcť vyskúšať na vlastnom tele :)
Nivea uvádza na trh super novinku - telové mlieko do sprchy. Nápad priniesť na trh produkt, vďaka ktorému zvládneme pod sprchou: umytie pokožky, ako aj následnú starostlivosť o pokožku, bez utierania sa a následnej pracnej aplikácie telového mlieka a čakania, kým sa mliečko vstrebe. Patríte aj vy k ženám, dievčatám, ktorým sa nechce veľmi natierať svoju pokožku? Ja sa úprimne priznávam bola som jednou z nich, natrela som sa tak 2x do mesiaca, aj to som sa musela veľmi preveľmi premáhať. 
V zime, či chladnom počasí, sa mi nechcelo byť dlho vyzlečená a mrznúť, nalepené tepláky, či pyžamo na svojom tele sa mi tiež 2x nepozdávalo...
V lete sa mi zase nechcelo veľmi natierať, stačia mi vždy prípravky pred a po opaľovaní a mazať sa ešte telovým mliekom, to už som mala vyše hlavy všetky maslá, mlieka, krémiky a podobne. 
Takže teda patrím k tým dvom z piatich žien (43%) , ktoré podľa výskumu, nemajú čas alebo sa im nepáči taký ten lepkavý pocit po nanesení telového mlieka.
Preto sa Nivea rozhodla búrať bariéry a prináša nám unikátny koncept telového mlieka do sprchy - ktorého použitie je veľmi nenáročné, ale predovškým pohodlné :) 
Hydratačné telové mlieko do sprchy pre normálnu pokožku
Dlhodobá hydratácia normálnej pokožky v sprche či vani ihneď po umytí. Ľahké zloženie s morskými minerálmi poskytne normálnej pokožke dlhodobú a intenzívnu hydratáciu. Dostanete i vo výhodnom 400 ml balení.

Výživné telové mlieko do sprchy pre suchú pokožku
Intenzívna výživa suchej pokožky v sprche či vani ihneď po umytí. Ošetrujúce zloženie s mandľovým olejom suchú pokožku dokonale vyživuje a dlhodobo chráni pred vysušovaním. Dostanete i vo výhodnom 400 ml balení.
250 ml  za cenu 4,60 €,
400 ml  za cenu 6,57 €.
Ako vlastne funguje telové mlieko do sprchy?
V prvom momente som sa mylne domnievala, že sa jedná o produkt 2v1, ale pozor nie je to tak! Telové mlieko do sprchy nám šetrí čas, kedy sa nemusíme zbytočne utierať uterákom a následne natrieť telovým mliekom, a potom zase čakať, kým sa vsiakne do pokožky. 
Postup ako používať telové mlieko do sprchy, je v podstate veľmi jednoduchý. Klasickým spôsobom sa osprchujeme bežným sprcháčom. Hneď po sprche môžme prejsť k aplikácii telového mlieka na pokožku, stačí použíť primerané množstvo telového mlieka, na aké sme zvyknuté, rozotrieť si telové mlieko po celom tele, následne stačí už len celé telo osprchovať. Po osušení zostíva pokožka krásne jemná, hebká a vyživená, presne tak ako pri klasickom používaní telového mlieka. 

Ako je ale možné, že telové mlieko do sprchy účinkuje, keď ho okamžite po aplikácii opláchnete?
„K aktivácii telového mlieka do sprchy dochádza pri kontakte s vodou, takže po nanesení na vlhkú pokožku sa jedinečná formula okamžite vstrebe,“ prezrádza Sabine Schulzová z výskumného a vývojového oddelenia značky NIVEA a dopĺňa: „Pokožku potom dokonale vyživuje a hydratuje, a to bez lepkavého pocitu. 
Telové mlieka, ako som už spomínala, som používala veľmi zriedka, veľmi som jednu dobu siahala po vyživujúcom telovom mlieku v tmavomodrej flaštičke, predokladám, že je to starší brat modrého telového mlieka do sprchy. Potom mám skúsenosť, akú takú chabú so spevňujúcim telovým mliekom, nakoľko som ho používala vo veľmi nepravideľných intervaloch, a tým pádom môžem len veľmi sťažka posúdiť jeho kvality. 
Keď sa mi do rúk dostali tieto dve telové mliečka, ktoré mi poskytla na zrecenzovanie Nivea, bola som veľmi zvedavá, hlavne na vyživujúce telové mlieko, ktoré som začala testovať ako prvé. No posledný týždeň počas horúčav som prešla na hydratačné telové mlieko, nakoľko si telo teraz viac žiada práve spomínanú hydratáciu. 
Telové mliečka sú obe veľmi skvelé, viac sa mi páči a aj vyhovuje práve výživné mliečko, ktoré obsahuje mandlový olej. Telové mliečko je trošku hustejšej konzistencie ako hydratačné telové mliečko, vonia tak klasicky niveovsky. Pokožka je po osprchovani krásne hýčkaná, naozaj som mala veľmi rada klasické telové mlieko, avšak jeho hutná konzistencia spôsobovala trošku dlhšie natieranie sa, a to mňa nie veľmi človeka obdareného trpezlivosťou veľmi nebavilo. Tuto sa tento problém stráca, hala bala sa raz-dva natriem osprchujem a mám to! Pokožka je vyživená, nie je suchá, navyše krásne voniam, síce sa vôňa rýchlo stráca, splýva s vôňou sprcháča, teda jeho vôňa ju skôr preráža. Nedokážem posúdiť nakoľko účinné telové mlieko je, pretože v tomto teple sa mažem fakt hocičím / mlieko pred a po opaľovaní/, ale pocit hebkej, vyživej pokožky po sprche je zjavne viditeľný a citeľný na dotyk. 
Hydratačné mliečko, ktoré obsahuje morské minerály má redšiu, no aj tak dostatočne hustú konzistenciu, príjemne sa maže po pokožke. Vôňu ma o čosi výraznejšiu, no stále cítiť na pozadí ducha Nivei. Po sprche je pokožka príjemne hydratovaná, nemám pocit napnutých častí tela, predovšetkým nôh, ktoré u mňa hlavne v lete trpia. Poznáte to vystavujete nôžky na obdiv, nielen mužom, ale aj slnečným lúčom. Nohy som mala vždy v lete na dotyk suché, niekedy aj na pohľad a vtedy som si vážne vstupovala do svedomia. Pri pravideľnom používaní výživného ako aj hydratačného mlieka do sprchy doprajem svojej pokožke pravideľný prísun hydratácie a starostlivosti a ona sa mi odvďačuje krásnym vzhľadom.

Čo dodať na záver?
Snáď asi toľko, že za vyskúšanie nič nedáte, iba ak pár eur a nejaké tie centíky, ale naozaj to stojí za to! Myšlienka telového mlieka do sprchy je naprosto geniálna a originálna, no predovšetkým praktická, naozaj šetrí čas a nemení nič na kvalite klasického telového mlieka. 

3 komentáre:

  1. Já používám tělový krém od balei

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá fajn, asi ho vyskúšam. Ale svoju mániu na telové mlieka takto asi nevyliečim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzera dobre, urcite vyskusam.
    Pozyvam ta ku mne na GA http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť