štvrtok 27. júna 2013

Dermacol: Matt Control make-up base

Ahojte! 
Ako sa máte? Tešíte sa na prázdniny a ako si užijete leto v plnom prúde? Žiaľ, minulotýždňové vytúžené horúčavy nás na istý čas opustili a ja opäť siaham po dekoratívnej kozmetike. V teple sa mi líčiť nechce, nechávam pleť  voľne dýchať..
Dnes by som sa rada zamerala na zmatňujúcu podkladovú bázu od Dermacolu, ktorú som testovala cca od februára. 

Matt Control make-up base

Dlhotrvajúca zmatňujúca podkladová báza pod make-up zaistí perfektne matnú pleť bez lesku po celých 18 hodín. Ľahká krémová textúra vyhladí povrch pleti a vyplní vrásky a póry, čím zníži ich viditeľnosť a zabráni usadzovaniu make-upu. Zdokonaľuje vzhľad pleti a zjemňuje ju, fixuje líčenie a zvyšuje odolnosť make-upu. Pleť je matná bez lesku po celých 18 hodín, vyhladená a pripravená na aplikáciu make-upu. Make-up sa v priebehu dňa neusadzujev póroch a vráskach.

Objem: 20 ml.
Cena: 9,59 €.
Na úvod by som ešte rada poznamenala, že podkladová báza nenahrádza funkciu krému, takže predtým, než si bázu nanesiete na pleť, je potrebné aplikovať si ešte krémik pre svoj typ pleti, a až potom môžme naniesť podkladovú bázu, a to buď prstami alebo štetcom. Ja osobne využívam štetce len na oči, púder, či lícenku, takže bázu pod make up, ako aj make up samotný sa mi najlepšie nanáša prstami :) Podkladová báza je zázrak, ktorý v sbe skrýva viacero funkcií, tie najdôležitejšie sú napríklad, že nám pleť krásne vyhladí a pripraví na aplikáciu make upu. Make up sa zvykne do pleti vsiaknuť, no podkladová báza mu v tom zabraňuje, make up zostáva len na podkladovej báze, vďaka čomu vydrží na pleti dlhšie. Podkladová báza nám zaručí, že make up vydrží na pleti celý deň, pleť je krásna a svieža, krásne nalíčená. Existuje viacero druhov podkladových báz, či už podľa veku, problematiky pleti a podobne. Dnes to bude teda o matujúcej podkladovej báze od Dermacolu.
Zmatňujúca báza je bielej hutnej krémovitej konzistencie, ktorá sa príjemne rozotiera po pleti. Pleť je po nanesení krásne vyhladená, jemná priam až hodvábna, vďaka čomu sa aj make up lepšie nanášal. Všimla som si, že pri báze nemusím použiť toľko make upu ako zvyčajne, postačí ho menej :) Moja pleť patrí medzi tie zmiešané, zmatniť potrebujem predovšetkým T-zónu, ktorá ma zvykne niekedy potrápiť. S bázou som veľmi spokojná, nemusím sa kontrolovať, či nepotrebujem prepudrovať. Produkt skvele plní funkcie bázy, nemôžem jej nič vytknúť. 
***
Siahate aj vy po bázach, ktoré vám zaručia krajší vzhľad pleti? Prišli ste podobne ako ja na chuť takýmto pomocníkom v líčení?

1 komentár: