pondelok 10. júna 2013

COLORS OF RAINBOW TAG

Ahojky!
Tagy mám veľmi rada neviem či to o mne viete, no ak nie, tak ste sa to práve dozvedeli :) Preto ma veľmi zaujal pre mňa nový a neopozeraný tag, ktorý som videla u Peťky
O čo vlastne ide?
Farbám, ktoré sú typické pre dúhu priradíte podľa svojho gusta vaše obľúbené kozmetické produkty. Ako som si čítala článok, hneď sa mi v hlave vytvárali rôzne asociácie toho, aký produkt by som zo svojich zaradila ja, ktoré produkty sú naozaj typické aj svojou farbou a hneď vám niečo konkrétne evokujú  (konkrétne mám na mysli Sensibio H2O, letné sun produkty v oranžových tónoch a typickú niveovskú modrú). 

Prejdem asi hneď ku konkrétnym farbám a mojim produktom, ktoré som si zvolila :)

ČERVENÁ
 Ako som už spomínala asi najznámejší produkt od Biodermy je červená Sensibio micelárka, ktorá mám osobne veľmi rada. Niet divu, že som si spomenula práve na tento produkt, ktorý by som charakterizovala touto farbou. Červenej doba veľmi veľa nemám, na perách sa jej vyhýbam, pár lakov by sa síce našlo, ale rozhodla som sa zvoliť prvoplánovo produkt, ktorý mi prišiel bezpostredne na um.
ORANŽOVÁ
Priznám sa oranžovú farbu veľmi nemusím, ale napríklad pri takých letných produktoch mi je veľmi sympatická, neviem čím to je...asi sila zvyku. Keďže väčšina kozmetických firiem si práve s touto farbou spája produkty určené  na ochranu pred slnečným žiarením. 
Priznám sa tieto produkty zatiaľ len čakajú na svoje využitie, keďže okrem víkendu sme si zatiaľ slniečka veľmi neužili. Sú to moje zbrane tohto leta, dúfam že ma nesklamú a budem spokojná :)
ŽLTÁ
Žltá je tiež farbou, ktorú veľmi nemusím, pôsobí na mňa takým kikirikí dojmom :) No vám asi jeden extra žltý lak Coloramu od Maybelline. Dlho som v mysli dumala, čo také žlté doma mám, a po čom aj rada siahnem, nevedelo mi nič konkrétne napadnúť. Tak reku, vyberiem ten žltý lak, aby bola žltá odfajknutá.  A tu mi padol zrak na výživný olejček na nechty od Fleur dE Santé, ktorý veľmi rada používam, rada po ňom siahnam, som s ním spokojná a navyše mám dojem, že je nevyminuteľný ;)
ZELENÁ
Zelená je farbou prírody, rastliniek, či byliniek, dokonca by som povedala, že je to moja obľúbená farba, ale farba z hľadiska kozmetiky u mňa málo využívaná. Nechcela som siahať po farbe obalu produktu, ale priamo po farbe obsahu produktu. Balzamy od I love... mám veľmi rada a patrí medzi ne aj tento Lemons &  Lime, síce svojou farbou je to taká žlto-zelenkavá tónina, na perách však pôsobí priehľadne a dodá im len lesk. 
MODRÁ
Priznajte sa mi kočky, ktorá z vás má modrú farbu zafixovanú práve so značkou Nivea? Verím tomu, že sa medzi vami nájde nespočetné množstvo! Pred nejakým časom mi prišli na testovanie tieto dve telové mliečka do sprchy, ktorými som veľmi nadšená a páči sa mi nápad, s ktorým som sa zatiaľ ešte u inych telových produktoch nestretla. Viac o nich neskôr v recenzii.
ČIERNA
Uff nechápem síce ako sa čierna farba dostala medzi farby dúhy, ale budiš :) Mohla som si zvoliť nejakú ceruzku, linky, či špirálu, ale tu som sa skôr zamerala na obal produktu, ktorý mám rada asi aj pre jeho vzhľad a nie vlastnosti. Sypký púder od Max Factoru som si veľmi obľúbila, odkedy ho mám iný púder asi ani nepoužívam. Moju tváričku krásne jemne zahalí do púdrového oparu, pleť pôsobí veľmi prirodzene, krásne až priam luxusne, podobne ako aj obal, ktorý je elegantneju lesklej čiernej farby a na vrchu ho zdobí zlatý názov.
FIALOVÁ
Fialovú milujem, zbožňujem, závislačím na nej, skrátka je to moja uchýlka. Podobne ako aj laka na nechty a ich úprava, lakovanie, tvorba nail artov a podobne. Síce mám doma také tie dostupné značky, chcela som veľmi aj nejaký taký zvučnejší lak ako O.P.I. alebo China Glaze a podobne. A mám ho môj prvý "Opík," prekvapivo neprekvapivo vo fialovej farbe :)  
RUŽOVÁ
Ružovú farbičku môžem aj nemusím, podľa toho o aký odtieň presne ide. Takáto nežná ružová dievčenská farbička sa mi páči, asi aj kvôli flakónu som si túto vôňu pred nejakým časom objednala, samozrejme aj zloženie zohralo dôležitú úlohu. Musím poznamenať, že výber naslepo sa mi vydaril. Vôňa je krásna, príjemná, jedinečná, nevýrazne výrazna, presne to, čo mám rada.
MULTICOLOR
Táto téma mi dala dosť zabrať, čo také pestrofarebne mám, napadla mi lícenka od Rimmelu, ale tie odtiene sú si veľmi príbuzné, a tým pádom to pre mňa až taká rôznorodosť nie je. Nakoniec som si po ružovej farbe podvedome siahla aj na ružovú v tieňoch. Tiene Gosh mám veľmi rada a ešte radšej sa nimi líčím. Tieniky sú krásne, odtiene  paletke sú síce rôzne, ale krásne sa k sebe hodia a dá sa s nimi vyhrať na viacero možných spôsobov líčenia, za použitia všetkých troch, alebo len dvoch odtieňov, ktoré paletka ponúka.
Páčil sa vám dnešný tag? Tiež máte doma kozmetické produkty, ktoré su pre vás charakteristické svojou farbou? 

13 komentárov:

  1. Ten OPI vyzerá super, také odtiene milujem! Ako sa, prosím ťa, volá? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podla mna je micelarka ruzova nie cervena:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sympaticky tag a polku produktov pouzivam aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taky mám tagy ráda :) tenhle mě opravdu zaujal a i s tvým výběrem souhlasím, u některých bych zvolila stejné výrobky nebo značku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som včera dorobila tento tag tak už len čaka na uverejnenie, inak pri vybere produktu červenej farby som sa zarozmyšlala či je miceralka červenej alebo ružovje farby lebo skor mi pride ružova..:D inak tej čiernej tiež nechapem ako sa tam dostala a preto som ju vynechala.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ak je ten púder od MF ozaj taký dobrý, tak ho musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný článek, od Lanvina už vůni mám a je skvělá, tak se mrknu i na tuhle :)
    Jinak, dneska mi dorazila micelárka jako výhra v tvojí giveaway, ještě jednou moc a moc děkuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc se ti to povedlo, vypadá to dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi sa mi páči ako si tento článok spracovala :)

    bonieblue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekný článok :)
    Bioderma na pleť JEDNOZNAČNE!
    Nivea sprchové mlieko je naozaj super (som rada že niečo také vymysleli)
    GOSH- TR4 METALLIC ROSE mám aj ja už dlho a som s nimi spokojná
    a LANVIN vône milujem <3 Eclat D´Arpege-moja obľúbená

    OdpovedaťOdstrániť