pondelok 1. októbra 2012

Starostlivosť o nechty & úprava nechtov

Ahojte!
Začiatkom leta som reagovala na výzvu stať sa testerkou pre portál svetzeny.sk. Po mailovej komunikácii ako si obe zúčastnené strany spoluprácu predstavujeme, som pred cca 3 týždňami obdržala balíček na otestovanie a zrecenzovanie. Keďže som Martinke písala, že sa rada venujem svojim nechtom, vybrala pre mňa mix produktov, určených ako na starostlivosť, tak aj na celkovú úpravu a zdobenie nechtov.
Balíček obsahoval:
* 3 pilníky na nechty - z  toho dva s jemnejšou a jeden s hrubšou zrnitosťou,
* leštiaci blok,
* glitrové prášky - biely, ružový, červený a lososový,
* ozdoby na nechty - motýle, 
* olejček Sea Green Fruit.
Neviem presne aká zrnitosť pilníkov mi prišla, používala som zatiaľ len ten jemnejší, pretože som chcela nechty len jemne zbrúsiť. Drsnejšie pilníky zvyknem používať skôr pri modeláži gélových nechtov alebo keď potrebujem nechty skrátiť o veľkú dĺžku. Ide to rýchlejšie,a potom už len jemnejším doladím celkový tvar nechtu. Väčšinou uprednostňujem zarovno zapilníkované nechty, respektíve ku kraju jemne zaoblené. Každá sme iná a každá sme zvyknutá na iný tvar. 
Nechty si vždy pilníkujem z jednej strany, nie zo strany na stranu, pretože sa vtedy nechty môžu rozštiepiť. Nechty si nikdy nepilníkujem, keď sú vymáčané, pretože sú krehkejšie a mäkšie. Keď si robím vodný kúpeľ, počkám aspoň polhodinku a až potom začnem s pilníkovaním. 
Priznám sa, že som leštiaci blok veľmi v minulosti nepoužívala, ale ak chcete mať pekný natural look, určite po nej siahnite. Nechty pekne zjemní, rozžiari a dodá im vysoký lesk. 
Kdesi som čítala, že napomáha aj k dlhšej trvanlivosti laku. Tak skúsim leštičku zaradiť k predlakovaciemu kroku a uvidíme, čo to spraví, i keď u mňa dlhšie ako 3 dni žiadny lak nevydrží. Mám totiž rada zmenu :)
Leštič blok je štvorhranný - na jednej strane ma pilník /kvietkovaný vzor/, na druhej vyrovnávajúcu časť /biely povrch/, na ďalšej vyhladzujúcu časť /tmavo-sivý povrch/ a na strane poslednej samotný leštič /pastelovo-šedá strana/.
Sea Green Fruit olejček na nechty má veľmi intenzívnu krásnu vôňu, ktorá mi pripomína moje stresujúce stavy pred skúškami, kedy som na litre pila zelený čaj proti únave :) Olejček dodáva mojim nechtom dostatočnú dávku výživy. Zmäkčuje nechtovú kožičku, takže nechty vyzerajú a aj sú krajšie a upravenejšie na pohľad.
Veľmi dlho som premýšlala, akým spôsobom by som mohla využiť minimálne dvoje z ozdôb, ktoré mi v balíčku prišli. Vybrala som si lososový prášok a čierne motýliky. S glitrovými práškami mám skúsenosť len pri gélových nechtoch, ale celkom krásne vyniknú aj na prírodných nechtoch. Osviežia a dodajú šmrnc akejkoľvek manikúre. 
V poslednej dobe som si zvykla nalakovať si jeden necht inak ako ostatné, ale celkovo nail art zachováva jednu myšlienku. Ani dnes som teda neuvažovala nad inou možnosťou. Nechty som si nalakovala podkladovým lakom. Následne som si zošikma naniesla koralový lak na nechty, chvíľku počkala, ale nie dlho, aby bol lak ešte tvárny. Špičky nechtov som jemne vložila do prášku a zvyšky oprášila vejárovitým štetčekom na nail art. K užšej časti som za pomoci kvapky lepidla vložila po jednom motýliku, a toto celé pretrela ešte Top Coatom. Na prstenníku som celý necht pretrela koralovým lakom v dvoch vrstvách pre sýtejšiu farbu. Potom som za pomoci tenkého štetčeku čiernym lakom nakreslila motýľa, ktorého krídla som sa rozhodla ponechať v pôvodnej koralovej farbe, aby  manikúra pôsobila jednotným dojmom. 

8 komentárov:

  1. máš moc krásné nehty a moc pěkně se o ně staráš! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem za pochvalu, ani nevies ako ma to potesilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné nechty máš...:) aj ja chcem:D mne sa strašne lámu poslednú dobu a zapríčinila to HAk...:D:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moja starostlivosť o nechty vyzerá trošku odlišne ale táto metóda nie je zlá, máš moc pekné nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wowo krasne si si ich upravila!
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť