pondelok 15. októbra 2012

Jeanne Lanvin


Ahojte!
Dnes by som vám rada bližšie predstavila vôňu, ktorú som si zakúpila prostredníctvom jedného z najväčších internetových e-shopov s parfumami. Vôňu som si vybrala úplne náhodne na základe jej zloženia a musím uznať, že to bola trefa do čierneho. Veľmi som chcela nejakú od Lanvin, váhala som medzi Jeanne Lanvin Couture a Jeanne Lanvin. Nakoniec rozhodla super cena pre 100 ml balenie Jeanne Lanvin :) 

Ako naznačoval popis produktu - názov vône nesie meno legendárnej ženy s jej dojemným a očarujúcim príbehom zo sveta módy, ktorá sa navracia k životu vďaka návrhárovi Albertovi Elbazovi. Vôňa má symbolizovať ich nezabudnuteľné "stretnutie". Nedalo mi preto nezistiť si o tomto osudovom stretnutí niečo viac.

Kto bola teda Jeanne Lanvin? 

Veľmi odvážna mladá žena, ktorá sa nebála ísť za svojim snom a v roku 1889 si otvorila svoj vlastný módny dom, prostredníctvom ktorého vytvorila rafinovaný svet módy a vôní. Jeanne bola neobyčajne silnou ženou, bola nielen vynikajúca podnikateľka, ale aj umelkyňa.
Módny dizajnér Alber Elbaz, ktorý vdýchol módnemu domu Lanvin nový život, vzdáva prostredníctvom vône Jeanne Lanvin hold jeho zakladateľke.
Jeanne Lanvin je stelesnením modernej ženskosti. Zmes ovocných a kvetinových tónov predstavujú hravosť a zmyselnosť zároveň. 
Zloženie Jeanne Lanvin predstavujú esencie, ktoré sa pohrávajú s nádychom tajomnosti, ženskosti a zmyselnosti.
Zloženie vône Jeanne Lanvin:
Hlava: citrón, černica, hruška.
Srdce: pivoňka, kvetinové tóny, malina.
Základ: pižmo, ambra, santalové drevo.

Jeanne Lanvin však neupúta len čuchovým vnemom, ale môžte na nej nechať aj svoj zrak. Flakónik je priehľadný a dáva tak vyniknúť jemnej a nežnej stránke parfumu prostredníctvom farby vône. Čisté hranaté línie dopĺňa uviazaná dievčenská tylová stužka, ktorá zdobí obvod flakónu. Etiketu, ktorá nesie meno legendárnej Jeanne Lanvin, možno chápať ako ozvenu módnych kolekcií Lanvin.
Rozprašovač vône tvorí okrasný prstenec, do ktorého sa vkladá vrchnáčik vône. Vrchnák vône ako inak  zdobí logo značky - kresba Paula Irba, na ktorej sa Jeanne Lanvin skláňa nad svojou dcérou. 
Anne Flipo hovorí: „Chcela som vytvoriť vôňu s minimalistickým zložením, v ktorej by každá zložka mala svoje miesto. Vôňu, v ktorej je dôležitý každý jeden prvok. Mojím cieľom bolo vytvoriť zloženie bohaté na kontrasty. Umožnilo to pižmo, ktoré je zároveň naivné a romantické, zmyselné a okúzľujúce, mladé a zároveň nadčasové. Pižmo je podčiarknuté kombináciou prírodných ovocných tónov lesných plodov a červeného ovocia. V srdci odhaľuje jedinečný kvetinový podpis, ktorý ešte doteraz v parfumérstve nebol: radostná explózia kryštalizovaných okvetných lístkov ruže spojená s ružovou pivóniou… Je ako ukradnuté bozky, rafinovaná a poetická, zdôrazňuje charakter nezabudnuteľnej ženy.“
Neobyčajná kombinácia zloženia si ma získala prvým streknutím a vôňa Jeanne Lanvin sa stala mojou druhou kožou. Vôňa je presne taká ako mnoho mladých žien - žena túžiaca po romantickom vzplanutí, no stále kdesi v kútiku duše naivné mladé dievča. 

Reklamnú kampaň vône Jeanne Lanvin stelesňuje mladá žena so šibalskou iskrou v očiach a nenapodobiteľným nonšalantným výrazom. Je ako Alica v krajine zázrakov, ktorá s radosťou objavuje flakón rovnako veľký ako ona sama! Modelka má na sebe tylové šaty, ktoré navrhol Alber Elbaz. Hrdinka tejto vône vzdáva hold základným princípom značky. Či sa jej to podarilo môžete posudíť po vzhladnutí  reklamného videa tejto ikonickej vône.

Ako som spomínala v úvode článku váhala som medzi Jeanne Lanvin a Jeanne Lanvin Couture. Druhá zo spomínaných vôní stále rezonuje v mojej mysli a určite ju chcem vyskúšať. Chcela by som sa preto spýtať, či  ju vlastníte a ako ste s ňou spokojné. Ak neviete akú vôňu mám na mysli, pokúsim sa vám ju trochu priblížiť.
Jeanne Lanvin Couture vychádza z ovocnej a pižmovej kompozície prvej vône Jeanne Lanvin, pričom odhaľuje aj nové aspekty. 
„Výzva spočíva v tom neodkloniť sa od žiarivého originálu, a obohatiť ho o novú iskru”, vysvetľuje Domitille Bertier, tvorkyňa vône. „Je to podobné, ako keď spojíte kožušinu s hodvábom, alebo jemnú bielizeň s hrubým pleteným svetrom. Vôňa odráža zmyselnú harmóniu a zvodnosť bez toho, aby pôsobila príliš drzo.” Vôňa Jeanne Lanvin Couture si tak zachováva svoje ovocné DNA, ale je obohatená o viac sofistikovaných tónov a drevitý základ podčiarkujúci jej klasickú eleganciu.
Jeanne Lanvin Couture ponúka novú, sofistikovanú interpretáciu originálnej vône Jeanne Lanvin. Výrazná vôňa odráža sebavedomú ženskosť, pričom si prepožičiava všetky zvodné zbrane svojej predchodkyne. Mladistvá nevinnosť a pastelová ružová ustupuje drzosti a vzrušeniu novej vône, pričom si však stále zachováva eleganciu, ktorá je srdcom značky Lanvin. Hlavná hrdinka je tentoraz  rebelantka, ktorá bez zaváhania hľadí svojej koristi priamo do očí. Nekonvenčná múza, ktorá túži po intenzívnych citoch.
Zloženie Jeanne Lanvin Couture:
Hlava: malina, fialka, vodné tóny.
Srdce: pivoňka, magnólia.
Základ: pižmo, céder.
Čo sa týka flakónu ten zostáva verný úzkej siluete flakónu Jeanne Lanvin. Flakón sa kúpe vo fialovej žiare, pôsobí, akoby cez jeho steny farba presakovala. Kontúry flakónu prechádzajú od sýteho fialového po jemný lilavý odtieň. Grogénová stužka, strháva z originálneho flakónu vzdušný tyl a obopína krk vône Jeanne Lanvin Couture. Vrchnáčik vône zdobí taktiež kresba Paula Irba.
Reklamná kampaň dosahuje novú hranicu ženskosti. Odhodlaná a presvedčivá Jeanne Lanvin Couture nemá v úmysle sklopiť zrak. Čiernobiely vizuál odhaľuje múzu odetú len vo flakóne jej vône, ktorej stužka sa začína rozväzovať. Nahú, nenalíčenú, panensky čistú pleť sprevádza hlboký zvodný pohľad a zámerne pestrá vôňa.
Ktorá Jeanne zaujala vás? Korá vás viac vystihuje? Mňa zatiaľ ešte stále tá jemná dievčenská verzia mladej ženy, ktorá čaká na to, kým sa z nej stane sebavedomá žena.

8 komentárov:

  1. Já jsem měla od Lanvina jednu parfémy,ale nvm jak se jmenovala,mě celkem voněla:) ale upřímně nevím jak tyto dva parfémy voní :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nikdy jsem se z touhle značkou nesetkala :)
    moc se mi líbí design i první fotka, z kampaně?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj fotky s modelkami su z kampane... ta dvojfoto je moja vlastna

      Odstrániť
  3. Ja mam rada vone od Lanvin, ja mam Marry me, ale tato sa mi tiez pozdava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bodaj by osm si tu vôňu predstaviť vedela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. couture je teda fajn, ale výdrž má slabú. vybrala si si lepšie. bola to moja prvá od lanvin a stále sa neviem rozhodnúť, či je marry me! lepšia, alebo sú na tom rovnako :D každopádne, túto milujem a vybrala si si skvelo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super som rada, ze som mala lepši vyber, ale aj tak by som couture v buducnosti rada vyskusala :) Alebo zbehnem dakde "cuchnut"

      Odstrániť