streda 31. októbra 2012

Gosh: BB Cream

Ahojky!
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na staršiu novinku od Gosh BB Cream. Tento rok sa s bb krémami roztrhlo vrece a ja sama neviem, čo skôr. Veľmi som ospevovala ten od Garnieru, no priznám sa, keď som vyskúšala iné, už mi tak super nepríde, jediné čo mi vadilo na ňom bolo to, že som musela použiť ešte púder, pri Goshi ho však nutné použiť nie je :) Čo je to BB Cream vám asi predstavovať nemusím. Čo však napíšem je to, že nám super uľahčuje život a hlavne ťažké rána, kedy nemusíte vstať skôr a použiť rozličné kozmetické produkty, stačí siahnuť po bb kréme a krásna, upravená pleť sa na vás pozrie zo zrkadla za pár sekúnd.

Každý bb krém ma v sebe rozličné vlastnosti, tento od Goshu v sebe skrýva 3 in 1: denný krém, podkladovú bázu aj make-up v jedinom kroku.
BB Cream od Goshu obsahuje technológiu tzv. prispôsobivej farby, vďaka čomu raz - dva priľne k pleti a dokonale splynie s vašim vlastným odtieňom pleti. Na výber je až 5 odtieňov, takže veľmi ľahko trafíte, čo najviac príbuzný vášmu tónu pleti a zvyšok urobí BB Cream sám. 
Dostupné odtiene: 01 Sand, 02 Beige, 03 Warm Beige, 04 Chestnut, 05 Espresso.
02 Beige
BB cream má veľmi jemnú a ľahkú textúru, krásne sa prispôsobí môjmu tónu pleti. Čo ma najviac teší, že nevytvára dojem masky, ale je veľmi prirodzený. Čo sa týka krytia, drobné nedostatky skvele maskuje, pri väčších neviem posúdiť, keďže sa mi našťastie vyhýbajú :) 
Vďaka tomu, že v sebe skrýva denný krém, podkladovú bázu a aj make up ráno mám dostatok času posúvať budík a aj sa vkľude a bez stresu vychystať do sveta. Okrem iného sa mi na BB Creame od Goshu veľmi páci aj to, že moju pleť krásne preberie k životu, pôsobí zdravo a sviežim dojmom, pritom tak prirodzene.



Nájdete ho v sieti FAnn parfumérii od 1.septembra 2012 za predajnú cenu 15 Eur, momentálne v akcii za 12 Eur.
Gosh BB Cream je vodeodolný.
Obsahuje ochranný faktor SPF 15.
Objem 30 ml.

Máte svoj obľúbený BB Cream,ak áno aký? Je to práve tento od Gosh alebo nejaký iný? Alebo ste znechutené boomom, ktorý v poslednej dobe okolo BB Creamov nastal, že ste sa stali ich zartou odporkyňou? Ja osobne som nadšená myšlienkou BB Creamu, len mi príde až smiešne ako zrazu všetci prinášajú na trh novinky v podobe týchto zázračných krémikov, ktoré v sebe zahŕňajú viacero funkcií v jednom. Ale chápem základnú myšlienku, je to in, tak prečo by sme to svojim zákazníkom nepriniesli aj my :)

10 komentárov:

  1. Nevím jak to ohodnotit, na fotce to moc vidět není.. ale určitě by mohl být fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie je vidiet, pretoze j velmi prirodzeny, co ocenujem a navyse ako nositelka pieh mam plet skor taku ze na licach ruzovkasty nadych okolo pier a nosa mam dojem ze az zltkavy kedze tam mam pieh pomenej no s nim mam krasnu zjednotenu plet, navyse mi zjemni sytost pieh, kedze sa mi na mne nepacia, tesim sa tomu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem vyzkoušela od maybeline a asijské BB a maybeline mi celkem sedl a asijske jen nekteré, mela jsem malé vzorečky :) Tohle by ale taky nemuselo být špatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, aj ja by som chcela vyskúšať tento od Gosh. Ten od Garnieru mi veľmi nesadol.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kočka si:)
    najlepšie su podla mna tie azijske..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super presvedčila si ma, pojdem si ho kúpiť :) Zatiaľ tiež používam Garnier a podľa mňa je perfektný tak som zvedavá na tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám tiež tento od GOSH a prvý som mala od Garnier, vyhovujú mi obidve varianty, ale pri tom Garnier sa začnem rýchlejšie lesknúť a menej kryje.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj ja mam 02 Beige a musim napisat je uzasny, dokonaly, ja meku- up nepouzivam,lebo to robi efekt masky a je to neprirodzene, ale BB krem od Goshu jednoducho dokonaly ... nastastie nemam vobec preblem s pletou takze som nadmieru spokojna :))

    OdpovedaťOdstrániť