sobota 29. septembra 2012

Red flower - nails

Dnes mi sestra mrnčala, že chce aby som jej urobila nejaké kvietkované nechty. Moc sa mi do toho nechcelo, ale nakoniec ma ukecala a rozhodla som sa, že vám aj zdokumentujem jednotlivé medzištádia :-)

Potrebovali sme:
- Pupa Art Base
- Catrice - C01 Forbidden Apple
- Rimmel - 800 Black Out

Po uschnutí bieleho podkladu som štetčekom na nail art nakreslila tri oblúčiky do kútika nechtu a vyfarbila ich. Keď boli lupienky dotyku odolné pokračovala som v kreslení čiernym lakom a dodala kvietku líniu ohraničenia. 


Toto celé nám trvalo asi trištvrte hodinku. Ide o pomerne jednoduchý nail art.


Dlho som premýšlala čo mi to pripomína :-) Už viem kvetinku ICQ :-D

10 komentárov:

  1. Krásne nechtíky, načo chodiť do salónov, keď aj doma sa dajú takéto nádherne vyčarovať :) Yudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super to je...na jednom nechtíku mohla byť celá tá kvetinka...ale fakt máš môj obdiv

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej veľmi zaujímavé :) a máš pravdu uplne to vyzera ako ICQ kvetinka :D tak nabuduce sprav aj zelenu a žltu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je povedené. Moc pěkný nápad. Jsem lakový maniak, takže určitě vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne a jednoduché mile a jendoduché.. supeeeer

    OdpovedaťOdstrániť