štvrtok 20. septembra 2012

Foot Therapy & Eye Contour Cream

Ahojte!
Pred nejakým časom sa mi dostali do rúk dva produkty prírodnej kozmetiky Fleur dE Santé. Väčšiu radosť som mala z balzamu na nohy, keďže mám večne pocit suchých nôh, a práve na suché päty je tento balzam určený. Ale potešila som sa aj očnému krému, pretože som bola zvedavá ako obstojí pri mojom obľúbencovi od Biodermy :) Časom sa môžete tešiť na porovnanie očných krémov a aj iných produktov, chystám sa totiž venovať aj porovnávačke kozmetických výrobkov :)
Foot Therapy
Balzam na nohy ako som už v úvode spomínala je určený na päty so stvrdnutou a suchou kožou. Balzam účinne vyhladzuje prasklinky a päty po jeho aplikácii zostanú hebké a sú opäť vo forme zažiariť. Aspoň čo im donedávna počasie umožňovalo. Vždy ma trápili suché päty, vyskúšala som množstvo produktov, od katalógových až po tie z drogérie.
Mojim nohám rada doprajem teplý kúpeľ v lávori, či už s peelingom alebo rôzne masky, na koniec som svojim chodidlám dodala sviežosť chladivým, či upokojujúcim mliekom. Ale pocit dokonalých nôh bol veľmi krátkodobý.
Balzam je obohatený o harmanček, má krásnu vábivú vôňu, ktorá však nie je jediná pozitívna vlastnosť tejto bylinky. S týmto balzamom sú moje nohy hýčkané dostatočne dlho, navyše sú nielen na pohľad, ale aj na dotyk jemné, síce ešte trošku tvrdé, ale to nemzizne z večera do rána. 
Na aplikáciu postačí len trošku krému, veľmi ľahko sa rozotiera a rýchlo sa absorbuje do pokožky, avšak päty zostávajú hebké a ošetrené na dotyk.
Objem: 50ml,
Cena: 5,99 €.

Eye Contour Cream
Očný krém s jemnou textúrou je obohatený o ochranný koenzým Q10 a upokojujúcu omega-3. Krém je bez parfumácie a obsahuje aktívne zložky:
*Omega-3, ktorá sa získava z olejnatých semien chia /Salvia Hispanica/ z nej robia najbohatší zdroj omega-3 kyseliny lynolénovej. Vďaka čomu sa zvyšuje pružnosť pokožky a udržuje ju dostatočne hydratovanú.
*Koenzým Q10 patrí medzi významné antioxidanty. Ide o fipofilný vitamín- látku, ktorá chráni pleť pred starnutím a má blahodárny vplyv na pleť.
Očný krém je bez parfumácie, čomu som veľmi rada, pretože moje oči zostali v poslednej dobe dosť citlivé, tak si dávam pozor, aké produkty s nimi prichádzajú do kontaktu. No musím poznamenať, že oči ma ani neštípali ani neboli nijako inak podraždené. Po aplikáciu krému pôsobilo očné okolie jemnejším dojmom a koža bola hydratovanejšia. Krém som si aplikovala priamo pod oblasť oči a jemnými pohybmi vklepkávala do pokožky. Krém sa veľmi dobre absorboval do pokožky a zmiernil jemný opuch očí, ktorý ma víta každé ráno pri pohľade do zrkadla :)

Objem: 15ml,
Cena: 8,99 €.

Viac sa môžete dočítať na domovskej stránke Fleur de Santé alebo sa môžete o nich bližšie informovať na sociálnych sieťach: 

5 komentárov:

  1. nikdy jsem žádný oční krém neměla, ale tento vypadá docela slibně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nemám s touto kozmetikou dobré skúsenosti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preco? mne zatial vsetko vyhovovalo, sice moznoze nie na 100% som bola nadsena ale urcite boli pocity dobre ako priemerne ci zle..

      Odstrániť
    2. Mala som od nich šampón. Nepríjemne sa mi z neho vyhádzal krk a potom som sa toho nemohla pol roka zbaviť :-/

      Odstrániť
  3. No, krem na nohy vyzera celkom fajn, ale ja som zacala pouzivat vazelinu od Baley a je skvela. Kombinujem ju s ochladzujucim maslom na chodidla tiez od baley a kombinacia tychto dvoch robi male zazraky :)

    OdpovedaťOdstrániť