štvrtok 27. septembra 2012

Matrix Biolage GIVEAWAY

Ahojte!
Prichystala som si pre vás ďalšiu Giveaway. Tentokrát bude cena len jedna a to pre tú najlepšiu! O tom rozhodnem konečnom dôsledku ja, ale dám si poradiť aj vašim vkusom a hlasom :)
Keďže cena je vlasová kozmetika, aj úloha, ktorú som si pre vás prichystala sa bude týkať vlasov, konkrétne účesu. 
Cena pre víťazku bude Matrix- Biolage Exquisite Moringa Oil- výťažky z oleja Moringa, najčistejšieho prírodného antioxidantu chránia vlasy, vyživujú ich do hĺbky a zanechávajú ich žiarivo lesklé.
O čo teda pôjde?
Vašou úlohou bude poslať mi na môj mail: danka.zimova@gmail.com najneskôr do 14.10. 2012 - 23:59:59 fotku vás, teda vášho účesu, ktorý môže byť inšpirovaný internetom. Ak pôjde o tutorial - v tom prípade vás poprosím aj o link, odkiaľ ste čerpali inšpiráciu :) Rada sa totiž nechám inšpirovať aj ja :)
Téma účesu je veľmi konkrétna - "vintage braided hairstyle," ktorá si ma v poslednej dobe veľmi získala. 
Do predmetu mailu prosím uveďte tému "vintage braided hairstyle," v prílohe mi zašlite fotku vášho účesu,  maximálne jednu!
Ďalej uveďte prezývku pod ktorou ma sledujete cez GFC a meno pod ktorým na FB

Prednedávnom som si založila skupinu na sociálnej sieti Facebook -> Krinolina - Pretty Woman, čo už možno viete a možno nie. Fotky, ktoré mi prídu mailom zverejním 15.10.2012 do spoločného albumu. Hlasovať za váš účes formou "Like" budú môcť len fanúšikovia skupiny. Hlasy od užívateľov, ktorí nebudú fanušikom neakceptujem! 
Nebojte sa nebude to typická "lajkovačka," tie osobne neuznávam ani ja sama. Fanúšikovia skupiny určia TOP rebríček. Prvých 5 fotiek / v prípade veľkej účasti - viac ako 30  fotiek -  prvých 10 fotiek/ postupuje do finále. Hlasovať za vaše fotky budú môcť fanúšikovia skupiny do 31. 10. 2012 vrátane.
Následne 1.11.2012 z TOP fotiek vyberiem víťazku, ktorá odomňa získa Vlasový olej Biolage.
Zúčastniť sa môžu dievčatá zo Slovenskej Republiky a Čiech.

5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. tak sa treba zapojit :) Az do 14ho mas cas vymyslat rozne kreacie.. Vsetky zucastnene fotky zverejnim az po uzavierke, aby bola rovnost sanci:)

      Odstrániť
  2. Držím palce všetkým zúčastneným, som zvedavá aký účes to vyhraje :) Ja mám škaredé vlasy, ako slamu takže sa pre istotu tejto nezúčastním, možno nabudúce ;) Yudi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jů tak to jsem zvědavá jaký ýčes vyhraje, těším se na výsledky))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. takáto súťaž sa mi páči vyhrá ten kto si zaslúži, kto vlastné úsilie do toho vloží, ja som lenivá ale aspoň sa pokochám výsledkami:)

    OdpovedaťOdstrániť