sobota 28. apríla 2012

KLEANCOLOR laky na nechty

Jedného krásneho dňa počas Veľkej Noci som zabíjala nudu na Fb. Však to dobre poznáte, že mám pravdu?
Naďabila som aj na status Miss Marty a jej Fb skupine Od ženy k žene, že sa chystá robiť hromadnú objednávku lakov na nechty spoza veľkej mláky. Čo čert nechcel, či Marta chcela, namotala nielen mňa, ale aj kopec ďalších dievčat, Držala som sa na uzde ako som len vedela a svoju objednávku som okresala na 3 laky. Verte, že bolo skutočne z čoho vyberať / vyše 200 krásnych lakov/.
Vybrala som si tieto tri odtiene, konkrétne sa jedná o:
* 94 Holo Chrome
* 50 Cappuchino
* 134 Holo Pink
Odtiene som popísala zľava doprava, myslím, že vám je to jasné aj bez toho :P

Zatiaľ sme so sestrou, resp. sestra mala možnosť vyskúšať posledný zo spomínaných. Nechty boli lakované v utorok popoludní, fotené však až večer, keď ma osvietilo, že fotka by sa zišla.
Na nechtoch môžete vidieť dve vrstvy, lak je dosť priesvitný, možnože by nebolo na škodu použiť jemný ružový podklad. 
Druhú fotku sme fotili v sobotu podvečer, čiže v podstate po 4 celých dňoch. Síce z končekov trošku lak zišiel, cca taký polmilimetrík, no pri tomto odtieni je to minimálne viditeľné. Lak na nechty by mal byť už podľa názvu holografický, obsahuje jemné trblietavé čiastočky, ale čo som na nete čítala a hlavne videla holografické laky, tak tento má od nich ďaleko. Ale aj napriek tomu som spokojná s výberom. Na slniečku sa krásne trbliece. Ďalej, čo by som vyzdvihla je objem 15 ml. Predpokladám, že pri modrom odtieni bude výdrž a vlastnosti podobné. 

2 komentáre:

  1. tak teda dobre vydrzal, to som rada :)...a inak ako ze nie je holograficky? ved jeee...to len tie strieborne su tak moc :P alebo skuste teda na podklad a uvidime :)

    OdpovedaťOdstrániť