sobota 28. apríla 2012

Day 6: Who Inspires You?

Ako som písala v závere Day 5, nail art mi prišiel trápny a vôbec sa mi nepáčil, takže som ho hneď aj odlakovala. Keďže nevydržím dlho mať nenalakované nechty, po návrate z mesta som sa rozhodla si ich nejako nalakovať. Tak som si povedala, prečo už nie podľa Girly-Girl Challenge, už aj tak som dávno v sklze (mala som stihnúť 8 nail artov v priebehu jedného mesiaca).
Nemusela som dlho premýšľať, kto je pre mňa inšpiráciou, veď s ňou zdielam detskú izbu pomaly 24 rokov, materskú, základnú a dokonca aj strednú školu sme si odžili taktiež spoločne v jednej miestosti, ktorá tvorila našu triedu. Ak si myslíte, že ma inšpiruje moja sestra, tak sa nemýlite. Keď už inšpirácia, prečo nie aj tá, ktorá sa týka priamo lakovania nechtov. Neviem, či som to tu už aj náhodou nespomínala, ale nemám v obľube moc trblietkové laky na nechty, pretože ma šľaktráfa, keď si ich musím odlakovávať a vatový tampón sa mi trhá, zapiera o trblietky, lak mám dávno fuč a trblietky držia a držia,...
No a zrovna trblietky na svojich nechtoch moja sestra priam zbožňuje a jej nail art spočíva prevažne v jednej technike. Zošikma si za pomoci špongie nanesie na nechty dva laky, potom celý necht prejde trblietavým nadlakom a zafixuje Top Coatom. Pridávam mini ukážku sestriných nechtov :)
Pre svoj nail art som sa rozhodla využiť laky na nechty, ktoré si moja sestra kúpila v H&M.
Celá sada lakov ju vyšla na cca 3,50 Eura, nevie presne. Sadu lakov tvoria tri príbuzné laky o objeme 3,2 ml. Zľava doprava:
* Spark Me Up
* Metallic Grey
* Metallic Petrol

Na svoj nail art som okrem týchto troch krásavcov použila ešte Top Coat od Catrice.
Najskôr som si za pomoci špongie naniesla zošikma strieborný lak na nechty.
Ako druhý krok som si za pomoci špongie naniesla zošikma na opačnú stranu nechtu modrý lak na nechty.
Potom som si celý necht potrela trblietavým lakom zo sady H&M. Ako segra vraví, perfektne zakryje nedokonalosti a lingááááááče musia byť!!!!!!!
 Ako zlatý kliniec nail artu som si už len za pomoci Top Coatu zafixovala a zjemnila nail art inšpirovaný mojou sestrou.

4 komentáre: