sobota 28. apríla 2012

Day 5: Gotta Love Chick Flicks!

Pre tento deň som sa rozhodla inšpirovať svojim obľúbeným filmom Nepobozkaná, v hlavnej úlohe s úžasnou herečkou Drew Barrymore.
Ako motív som si vybrala trápny outfit, ktorý si zvolila na svoj prvý deň v  škole.
Pre svoj nail art som so zvojho lakového šuflíku vybrala dosť lakov v odtieňoch, biela, zelená, žltá, modrá taktiež Base a Top Coat a navyše ešte žlté paličky, ktoré mali symbolizovať perie, ktoré trčí Josie okolo krku a na rukávoch.
Najskôr som si nechty nalakovala bielym lakom od Pupy - Art Base a na prstenník som použila krásny modrý lak od H&M - Metallic Petrol. Prstenník predstavuje v mojom nail arte citrusovú kabelku, ktorú ma Josie na ramene.
Na bielych nechtoch som vyrastenú časť pretrela Base Sealerom od Essence a prst jemne vopchala do žltých paličiek, potom som necht vybrala, sfúkla zvyšky a nechala uschnúť. Potom som si nechty prešla Top Coatom od Essence.
Na prstenníku som sa pokúsila vytvoriť citrusové plody, tak ako ich mala Josie na taške. Vytvorila som si na nechte väčšiu a dve menšie kruhové mapy, do ktorých som sa snažila vytvoriť bledším odtieňom žltej a zelenej vzor citrusu. Žiaľ nebolo to vôbec viditeľné, pretože som laky nanášala v jemnej vrstve.
Pravdupovediac, sa mi tento nail art vôbec nepáči, ale čo už...nie každý deň je nedeľa a aspoň som sa stotožnila s hlavnou hrdinkou a vyrobila k jej trápnemu outfitu trápny nail art.

5 komentárov:

  1. velmi pekne nechty :)

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odvaha, spraviť nechty podľa outfitu hlavnej hrdinky filmu :) Ale páči sa mi to, hlavne som sa zasmiala na poslednej vete tvojho článku :D si ma fakt pobavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What's up, this weekend is fastidious in favor of me, since this moment i am reading this wonderful educational post here at my home.

    Look at my site Their Explanation

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Howdy! This article could not be written any better!
    Going through this article reminds me of my previous
    roommate! He constantly kept talking about this.
    I'll send this article to him. Fairly certain he'll have a good read.
    I appreciate you for sharing!

    Here is my blog post ... I loved this

    OdpovedaťOdstrániť