nedeľa 22. apríla 2012

Day 4: Inspired by the Runway

V prvom rade by som sa vám chcela ospravedlniť ale túto challenge som trošku zanedbala, na vine bola hnusná diplomovka, ktorú nanešťastie ešte uvidím na obhajobách...
Ale svoje resty som sa rozhodla vymazať, a preto vám prinášam nail art určený pre deň štvrtý. Mojou úlohou bolo nalakovať si nechty inšpirované módnou prehliadkou. Tento rok je v móde veľa trendov, no ja som skôr taká konzerva a mam rada jednoduché štýly, nič nevýrazné zato originálne. Dlho som googlila, kým som našla outfit, ktorý by som si bola ochotná aj obliecť:D A našla som tieto krásne šaty...
Priznám sa nie som zástancom ani obdivovateľom ružovej, takže som mala problém podobnú farbičku medzi svojimi lakmi aj nájsť, za to ma zaujíma v poslednej dobe všetko, čo trošku dýcha oranžovou, samozrejme len v decentných odtieňoch. Takže keby si mám možnosť tieto šaty kúpiť, chcela by som ich práve v oranžovej kombinácii, ktorá by bola podľa mňa veľmi svieža.

Na nechty som použila kombináciu 4 lakov.
Najskôr som si nechty nalakovala bielym podkladovým lakom od Pupa Milano / Art Base/. Lak je dostatočne hustý a sýty, takže mi postačila len jedna vrstva.
Potom som od polky nechtu naniesla krásny lak od Essence - 93 C`est  la vie!
Nakoniec som za pomoci štetčeku na nail art naniesla čierny lak na prelomovú časť farieb, ktorý symbolizuje opasok.
Celý nail art som potom už len zafixovala Top Coatom od Catrice.

1 komentár: