sobota 8. októbra 2016

Yankee Candle: vonná sviečka Moonlight

,,Can't Fight The Moonlight" sa spieva v jednej skladbe z čias môjho dospievania a je tomu naozaj tak, mesačnému svitu málokto odolá. Zrejme je to mágiou, ktorú v sebe ukrýva tento nočný úkaz na oblohe. Sama som podľahla čaru mesačného svitu, počas ktorého sa nám s priateľom prvýkrát dotkli ruky a držíme sa za ne doteraz. Pri svite hviezd mi vyznával lásku a vďaka sviečke Yankee Candle som si na tieto krásne chvíle, mohla zaspomínať. 

Vonná svieca Yankee Cangle MOONLIGHT 

Jemná zmes bambusu v spojení s tónmi dreva a bergamot. 
Vôňa opojná ako odraz mesiaca na hladine vody.. 

Yankee Candle snáď nemusím ani nikomu predstavovať. Vonné sviečky sú svetoznáme, rovnako ako aj ich dizajn, ktorý sa nemení a zostáva verný svojmu klasickému vzhľadu. Ja osobne mám veľmi rada tento typ balenia. Páči sa mi ako efektne vyzerajú, najmä krásna etiketa, ktorá umocňuje čaro každej jednej vône Yankee Candle. Páči sa mi aj vygravírovaný vrchnáčik s logom značky a mohla by som pokračovať ďalej, až by som sa dostala k praktickému využitiu dózičiek, ktoré nám zostanú po vypálení sviečok.

Tak ako pri ostatných Yankee Candle sviečkach, aj pri tejto som si zaspomínala na krásne a neopakovateľné chvíle. Vonná svieca Moonlight je precízne namiešaná. Snúbi sa v nej zmes prírodných podtónov, ako sú bambucké maslo, drevo a bergamot. Vôňa je to pre mňa trochu nezvyčajná, som skôr milovníkom ovocných či kvetinových tónov, ale povedala som si, budiš. Nikdy nie je neskoro skúsiť niečo nové a neobvyklé. Vôňa ma veľmi príjemne prekvapila a opantala moje zmysly.
Vôňa, ktorá sa postupne začala širíť z vonnej sviečky Moonlight je mierne exotická, aspoň mne pripomínala nejaké thajské či indické tóny. Jednoducho, akoby som sa ocitla niekde uprostred dobrej masáže, počas ktorej by som mohla relaxovať a nič nevnímať, len zhlboka dýchať a nasávať tú nekonečnú energiu, ktorá prúdi okolo mňa. Podobné pocity zvyknem mávať aj pri prechádzke lesom, či len bezduchým pozeraním do ohňa pri opekačkách. Dokonalý relax, priam nulová aktivita, čistý pôžitok - presne takto vás dokáže naladiť vonná sviečka Yankee Candle - Moonlight. 
Som romanticky založená duša, netajím sa tým a ani sa za to nehanbím. Mám rada sviečky, plápolanie plamienkov, krásnu éterickú vôňu, ktorá sa uvoľňuje do prostredia. Presne to v sebe skrýva čaro vonných sviečok Yankee Candle. Nie sú to len obyčajné sviečky, skrýva sa v nich omnoho viac. Vďaka ich identickej vôni a príznačným názvom si každú jednu dokážem obľúbiť, pretože sa mi s ňou spájajú isté asociácie, ktoré premenia obyčajný moment na krásnu chvíľu.

1 komentár: