streda 5. októbra 2016

Mary Kay: lak na nechty Blue Debut z kolekcie Runway Bold

Zmenou ročných období k nám prichádzajú novinky, či dokonca aj limitované edície rôznych značiek dekoratívnej kozmetiky. Mary Kay si pre nás pripravila nádhernú zostavu produktov pre ročné obdobie jeseň 2016.
Kolekcia Runway Bold je vskutku úchvatná, k nájdeniu je zatiaľ len na zahraničných portáloch, ale verím tomu, že v priebehu pár dní sa o nej bude šíriť zvesť aj u nás na Slovensku. Dnes vám predstavím lak na nechty z limitovanej edície, ktorý je súčasťou kolekcie Runway Bold. Kolekcia má okrem krásnych jesenných farbičiek aj skvostné balenie, ktoré určuje predovšetkým trend, ktorý sa viac a viac prediera vpred - geometria a jej rôzne tvary. Poďme sa teda pozrieť bližšie na lak na nechty s krásnym názvom Blue Debut - modrý debut. 
Mary Kay - kolekcia Runway Bold - lak na nechty Blue Debut

Krásne sýte odtiene vytvoria elegantný, sofistikovaný vzhľad so žiarivou farbou a okamžitým saténovým zakončením.

- lak na nechty sa nanáša presne a bezchybne,
- poskytuje pevný povrch, odolný proti poškriabaniu,
- chráni a posilňuje nechty
- rovnomerne kryje.
Kolekcia Runway Bold sa nesie v duchu jesenných odtieňov cez krásne zemité až perleťové odtiene po sýte tóny v podaní tmavej modrej. Balenie produktov, ako môžete vidieť aj na krabičke laku na nechty, má v sebe zachytené farebné tóny jesene, ktoré si pre nás Mary Kay pripravila, ale zároveň podčiarkuje aj trend, ktorý nejakú dobu už pozorujem, a ktorý ako som sa dočítala je trendom pre manikúru jari 2017 - geometrické vzory. Balenie laku na nechty ma zaujalo asi aj viac ako lak samotný, a to som veľkou milovníčkou tohto kozmetického produktu.
Kolekcia Runway Bold nám prináša tri laky na nechty. Ja som pre vás testovala tmavo-modrý odtieň Blue Debut, povedala by som, že je to taká sýta modrastá farba, ktorá by sa s bielou kombináciou hodila aj na námornícky nail art. Ale nám už panuje za oknami jeseň a aj preto som sa rozhodla nepoňať prezentáciu laku na nechty v tomto štýle. Práve naopak, rozhodla som sa vám lak predstaviť tak, ako nám celú kolekciu prezentuje Mary Kay, a teda som sa zamerala na geometrické tvary.
Okrem laku Blue Debut nájdete v kolekcii Runway Bold ešte dva laky na nechty: Rosy Encore - jemne ružový perleťový lak na nechty a Gold is Bold - zlatý perleťový lak na nechty.
Lak na nechty ma zaujal svojím balením, predovšetkým krabičkou, ale aj odtieňom, avšak veľmi nemusím tieto sýte odtiene. Vždy sa obávam pigmentácie, ale najmä mojej nešikovnosti, ktorá pri takýchto tmavých odtieňoch naozaj vyniká. Stačí jeden krivý ťah a všetko je žiaľ krásne viditeľné.
S lakom sa mi však pracovalo príjemne. Napriek tomu, že je lak sýto namiešaný, nepostačovala mi na dokonalú manikúru jedna vrstva. Lak bol na nechtoch jemne šmuhovaný a striedali sa jemnejšie a výraznejšie odtiene modrej, preto odporúčam nanášať dve vrstvy.
Taktiež odporúčam podlak, pretože lak pri odlakovávaní nesmierne púšťa pigment a moje nechty mi doslova prišli ako od atramentu. Odlakovávala som na dvakrát, najskôr som zotrela lak z nechtov, a potom som ešte dočistila nechty a ich okolie. Lak ale môžem len odporučiť, na nechtoch vyzerá nádherne, má krásny sýty finish, neodlupuje sa a na nechtoch krásne drží pekných pár dní.

1 komentár:

  1. Modré laky mi vždy pripadali ako pribuchnuté prsty do dverí, ale tento je krásny!!

    OdpovedaťOdstrániť