piatok 14. októbra 2016

Oriflame: Parfumovaná voda My Destiny

Dnešná recenzia bude dosť voňavá, pretože som sa rozhodla bližšie vám predstaviť parfumovanú vodu od Oriflame - My Destiny, ktorá je veľmi jedinečná, je to taký šperk, talizman aj parfum v jednom.
Pýtate sa prečo? Čítajte a dozviete sa viac. Zatiaľ vám prezradím len toľko, že som bola veľmi príjemne prekvapená vzhľadom tejto jedinečnej a unikátnej vône. 
Slovo unikát sa priam hodí k charakteru a povahe parfumovanej vody My Destiny. Každé jedno balenie vône je veľmi jedinečné a Oriflame sa tak môže pýšiť vskutku jedinečným nápadom, ktorý sa len tak nevidí. 

Parfumová voda My Destiny je vôňa, ktorá zachytáva ducha vašej osobnosti… Vôňa, ktorá inšpiruje, dodáva energiu a sebavedomie, aby ste mohli ísť svojou vlastnou cestou. 
Intenzívna chypre ovocná zelená vôňa poteší úvodnými akvatickými tónmi lotosového kvetu, ženským srdcom z lupienkov pivonky a jemným základom z pačuli. Vôňu zvýrazňuje výťažok z polodrahokamu turmalín, ktorý je známy vďaka energizujúcim vlastnostiam, zvyšujúcim sebavedomie.
Je ojedinelá aj v tom, že každý jeden kus je originál. Vďaka špeciálnej technológii má sklo každého flakóna jedinečnú podobu. Zdobí ho výrazný zelený špirálovitý vzor. Vzor žiadnych dvoch flakónov nie je rovnaký, čo znamená, že vaša Parfumová voda My Destiny je jediná svojho druhu.
Vďaka špeciálnej technológii vyzerá každý jeden flakón originálne a jedinečne, nenájdu sa žiadne dva rovnaké. Každý jeden flakón však zdobí prenádherný zlatý vrchnáčik, ktorý pôsobí veľmi luxusným zjavom, skvostom - hotový šperk.
Flakónik je každý iný, ale čo majú spoločné je zelená špirála z Turmalínu, ktorá sa tiahne pozdĺž stien flakónu. Zelený turmalín je prírodný kameň, ktorý ma liečivé účinky, napomáha v rôznych oblastiach, či už sú to jeho liečivé účinky, alebo aj pozitívna energia, ktorú k nám priťahuje. A čo ma veľmi príjemne potešilo - turmalín je vhodný k môjmu znameniu horoskopu, a teda blížencom.
Flakón vône je teda jedinečný a originálny, čo je však dôležitejšie, je vôňa samotná. Musím podotknúť, že tak ako sa mi zapáčilo balenie vône, zaujala ma aj vôňa samotná.
Vôňa je veľmi jemná a intenzívna zároveň. Povedala by som, že je to taká elegantná svieža vôňa, ktorá prebúdza vaše zmysly, dodá vám aj štipku energie, akoby ma nakopla, a to je v tomto ročnom období veľmi príjemný vnem. Pretože neviem ako vy, ale ja som dosť lenivá a toto je taký jemný impulz či postrčenie, ktoré ma dokáže naštartovať tým správnym smerom. Vôňa je to teda energická a vám tiež dodá energiu a chuť. Pocit, že niečo dokážem a zvládnem, akoby mi turmalín dodával neviditeľnú štipku sebavedomia. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára