štvrtok 24. júla 2014

Skin Blossom: výživný hydratačný krémik na tvár

Ahojte!
Dnes sa pozrieme bližšie na zúbok skvelému krému na tvár! Je to snáď prvý produkt, určený na denné používanie, s ktorým som sa ja ako nie veľký znalec bio kozmetiky stretla. Zostala som veľmi príjemne prekvapená, viem že v minulosti som mala pár produktov z prírodnej kozmetiky, vždy som sa vyjadrovala, že ťažko môžete čakať niečo od bio produktu, ako od produktu ktorý je do tla nadupaný všeliakými látkami, ktoré nám  skôr spôsobujú nejaké neduhy, napríklad krém plný silikónov, ktorý mi vysušuje pleť a podobne. Spolupráca a možnosť vyskúšať kozmetiku, ktorá je založená na prírodnej báze ma veľmi lákala a voľba produktu padla na krém. Najmä pre vyššie zmienené šupinky, ktoré ma trápili v oblasti T-zóny a to aj napriek mojej skôr mastnejšej zmiešanej pleti. Make up mi šupinky ešte viac zvýraznil, ale to je už minulosť... V poslednej dobe sa líčim s make upom prírodnej kozmetiky Zuii, o ktorom už na blogu bola reč, vtedy som sa vám zmienila, že moje šupináče sú preč a že za to vďačím predovšetkým zmene denného krému. A práve tento výživný a hydratačný krémik mi pomohol a zbavil ma suchých miest  a máp na mojej pleti :)
Výživný a hydratačný krém na tvár - Skin Blossom
Krém je svojim zložením veľmi ľahunký, akoby trošku našľahaný,  skvelo sa rozotiera po pleti, no trošku trvá kým sa vsaje. Je trošku mastnejší, ale keď sa vstrebe nezanechá pleť mastnú, práve naopak vyživuje a hydratuje pleť. Obsahuje jojóbový olej, ktorý dodáva pleti pocit hydrátacie po celý deň, vďaka bambuckému maslu a vitamínu E dodáva pleti minerály a vitamíny. Pleť je chránená, čo zaručujú vitamíny A, B, C, D, F. Esenciálne oleje zároveň krém krásne prevoňajú. Spočiaku mi síce krémik smrdel, nejakými bylinkami, alebo čosi "zelené" to vo mne evokovalo, ale dnes už som si zvykla a krémik mi krásne vonia :)
Balenie 50 ml je vcelku praktické, také zvyčajné čo sa krémov na tvár týka. Krémik je ukrytý v krásnej tmavozelenej tube, ktorá je takmer nepriehľadná, ale proti slnku krásne vidieť koľko krému sa ešte vo vnútri skrýva /momentálne také 2-3 cm/.  Pod vrchnáčikom sa skrýva airless pump, hygienická pumpička, pomocou ktorej si dávkujete primerané množstvo krému. Ja si vytlačím také dve menšie stlačenia vo veľkosti hrášku, ktoré si rozotriem na tvár a trošku aj na krk. Krém je svojim zložením vhodný pre všetky typy pleti, vrátane citlivej. Je vhodný aj aj podklad po make up, či tónovací krém. Plne sa stotožňujem a pravideľne ho používam pod make up, krém pleť krásne zmatní, takže nepotrebujem dodávať umelú bázu, ktorá by moju pleť pripravila na nanášanie make upu. Krémik krásne prebudil moju pleť k životu, zbavil ju nedostatkov, akými boli suché mapy a fľaky, hydratuje moju pleť, nemám pocit sucha, pnutia ani iných nepríjemných sprievodných javov.  
Balenie obsahuje praktickú a navyše hygienickú pumpičku!
Zloženie krému Skin Blossom:
Aqua (Water), Glyceryl Stearate, Glycerin**, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil*, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Cocoglycerides, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Tocopherol, Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid, Pelargonium Graveolens (Rose Geranium) Flower Oil*, Cananga Odorata (Ylang Ylang) Flower Oil*, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil*, Parfum*, Linalool, Citronellol, Geraniol, Benzyl Benzoate
* Certifikované ako organicky vypestované
**Organicky získané/odvodené

98.85% prírodných zložiek & bez prísad ako SLS, SLES, ALS, Phylates, Parabény, Phenoxyethanol, DMDM, PEGS, Silikóny, umelé farbivá a vône, Urea, DEA, MEA, TEA & Glycols.

Objem: 50 ml.
Cena: 9,90 €.
Konzistencia krému na tvár
Viac informácií o samotnom produkte, ako aj o produktoch vegánskej kozmetiky Skin Blossom nájdete na internetovej stránke http://www.skinblossom.sk/, prípadne aj na facebokových stránkach Skin Blossom, kde vám určite rady odpovedia na vaše zvedavé otázky :) Alebo sa pýtajte aj priamo mňa tuna v komentároch rada vám zodpoviem na akékoľvek otázky ohľadom krému na tvár.
Aký je váš názor na prírodnú kozmetiku? Uprednostňujete produkty, ktoré sú bio alebo zloženie produktov veľmi nesledujte? Máte skúsenosti s týmto krémom alebo inými produktami Skin Blossom?

1 komentár:

  1. Ja už som svoj krémik našla, od Loreal ale o tomto som tiež počula veľa pozitívnych reakcií :)

    OdpovedaťOdstrániť